هرگز این چیزها را در گوگل سرچ نکنید!

اقتصاد ۱۰۰ - از قدیم گفته‌اند کنجکاوی گربه را کشت. یعنی گاهی اوقات بهتر است در مورد برخی چیزها ناآگاه بمانیم.

هرگز این چیزها را در گوگل سرچ نکنید!

به گزارش گروه دانش و فناوری، بهتر است در مورد برخی مسائل ناآگاه بمانیم چراکه دانستن آنها باعث انزجار، تنفر، سردرگمی و یا پارانویا شده و چیز خوبی را در زندگی برایمان به ارمغان نمی‌آورد.

اجتناب کردن از این مسائل قبلا خیلی راحت‌تر بود و تنها کاری که باید انجام می‌دادیم این بود که از ورود به موضوع اجتناب کنیم. در صورت لزوم، شما فقط یک لحظه تلویزیون را تماشا نمی‌کردید و یا روزنامه را ورق زده ونمی‌خواندید.

اما امروزه در عصر دیجیتال همه چیز تغییر کرده و بیشتر اطلاعات فقط با یک کلیک فاصله دارند، که هم موهبت و هم یک نفرین محسوب می‌شوند.

در حالی که موتورهای جستجو مانند گوگل زندگی ما را آسان‌تر می‌کنند، اما می‌توانند نتایج جستجو را برای سوالاتی که حتی نباید بپرسیم به ما ارائه دهند.

در مطلب زیر فهرستی از چیزهایی که هرگز نباید در گوگل جستجو کنید را خواهید یافت.

مقاومت در برابر این موضوع سخت است، اما در این مورد به ما اعتماد کنید. در حالی که این جستجوهای گوگلی، شما را نمی‌کشند، اما به طور بالقوه مزاحم شما می‌شوند، شما را بیمار کرده و زندگی شما را مختل می‌کنند.

 

جستجو در گوگل درباره علائم ظاهری ناخوشی که دارید

با سرچ متوجه می‌شوید دکتر گوگل خبر بدی را به شما خواهد داد.شما خیال می‌کنید سرما خورده‌اید اما گوگل می‌گوید بیماری شما بدتر از تصورتان بوده و در عرض چند ساعت آینده شما را می‌کشد!

 

چگونه بمب بسازیم

جستجو درباره این سوال که چگونه بمب بسازیم باعث می‌شود تا در عرض چند ساعت پلیس پشت در خانه شما باشد.

 

جستجو درباره ساس

هرگز این را در گوگل جستجو نکنید چراکه بعد از آن احتمالاً تمام ملافه‌های خود و یا حتی خود را دور می‌اندازید

 

فیس بوک چقدر در مورد من می‌داند؟

این احتمالاً با توجه به همه نقض اطلاعات و رسوایی‌های حریم خصوصی اخیر در اخبار، تعجب آور نیست. با این حال، ممکن است کمی احساس ناراحتی در شما ایجاد کند.

 

بی خوابی

اگر از بی خوابی رنج می‌برید و تصمیم دارید آن را به صورت آنلاین جستجو کنید، مراقب باشید که در نهایت داستان‌های ترسناک را در Reddit مرور نکنید.

 

همه چیزهای مورد علاقه سرطان زا هستند

طبق گوگل، به احتمال زیاد، هر چیزی که دوست دارید بخورید یا در زندگی انجام دهید، باعث سرطان می‌شود. بالاخره یک رابطه میان سرطان و چیزهای مورد علاقه پیدا خواهید کرد. پس به دنبالش نروید.

 

عنکبوت شکارچی

اگر از عنکبوت می‌ترسید، از گوگل کردن این یکی خودداری کنید. بله، این یک عنکبوت غول پیکر است و شما را بی خواب می‌کند.

 

 

اشکالات ناف

ناف‌ها پناهگاهی برای باکتری‌ها هستند. شما می‌توانید تصور کنید که چه چیزی در آینده رخ می‌دهد، بنابراین اجازه دهید آن را تنها بگذاریم.

 

 

کروکودیل روسی

این نامی است که در روسیه برای دزومورفین خانگی، یک ماده مخدر شبیه به هروئین استفاده می‌شود و یک ماده مخدر کشنده است که اساساً گوشت مصرف کنندگان را از درون به بیرون می خورد.

 

کارهای تجاری شخصی

یک تاجر به اتهام کلاهبرداری دستگیر شد. بعداً مشخص شد که او این سوال را قبل از خرید سهام در گوگل جستجو کرده است.

 

آیگرها

یک کک انگلی که زیر پوست شما تخم می‌گذارد. منزجر کننده است نه؟

 

لارو دهان

شاید شما در جستجوی «لارو پروانه» بودید، اما تصحیح خودکار مطمئن شد که به نتایج جستجوی دیگری می رسید. نکته اصلی این است که تصاویر بسیار زیادی وجود دارد که باعث تهوع شما می‌شود.پس نگاه نکنید و جستجو نکنید.

 

 

حذف مگس خراش

برداشتن یک حشره انگلی از زیر پوست یک فرد می تواند واقعاً عذاب آور باشد.

 

زاییدن

همه چیز خیلی خوب است وقتی نوزادانی را در آغوش مادرشان می‌بینیم که همگی تمیز و بامزه هستند. اما خود زایمان می‌تواند کاملا آزاردهنده باشد.

 

Calculus bridge

نه ربطی به ریاضی ندارد. بلکه اساساً رسوب تارتار روی دندان‌ها است که می‌تواند منجر به تعدادی از مشکلات سلامت دهان و دندان شود.

 

ایکتیوز هارلکین

این وضعیتی است که در آن نوزادان با پوست سخت و ضخیم که ترک می‌خورد به دنیا می‌آیند. دیدن نوزادانی که از این اختلال رنج می‌برند بسیار دلخراش است.

 

فورنیه

به نظر یک نام بی گناه فرانسوی می آید، درست است؟ خب، این در واقع نوعی قانقاریا است که اندام تناسلی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. شما نمی‌خواهید تصاویر آن را ببینید، ما را باور کنید.

 

آدرس ایمیل شما

ممکن است آدرس ایمیل خود را مرتبط با انواع وب سایت‌ها بیابید.

 

گوشی من کجاست؟

این می‌تواند شما را کمی گیج کند. گوگل واقعاً می‌داند که شما در هر زمان کجا هستید.

 

آیا خال من سرطانی است؟

وقتی با دکتر گوگل مشورت می‌کنید، احتمال ابتلا به سرطان پوست بسیار زیاد است. در اغلب موارد، تصویر یا ویدیویی را می‌بینید که شامل یک خال بدخیم است، درست مثل شما!

 

نحوه ساخت مواد مخدر یا هر فعالیت غیرقانونی مشابه

همانطور که می‌توانید تصور کنید، این نوع جستجوها زنگ خطر را برای مقامات به صدا در می‌آورند.

انتهای پیام



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما