۵ چیزی که برای آیفون ۱۵ پرو در سال آینده شایعه شده است

پس از عرضه سری آیفون ۱۴، در خبرها داشتیم که اپل قصد دارد فاصله میان سری پرو و سری معمولی را به منظور ترغیب بیشتر مشتریان به خرید سری پرو، حتی بیشتر از آیفون ۱۴ کند. حال قرار است به ۵ مورد از این تفاوت‌ها که برای آیفون ۱۵ پرو شایعه شده است بپردازیم.

۵ چیزی که برای آیفون ۱۵ پرو در سال آینده شایعه شده است

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،در حالی که هنوز حدود ۱۰ ماه تا معرفی سری آیفون ۱۵ توسط اپل فاصله داریم اما شایعات طبق معمول از حالا برای این محصولات پخش شده است. این شایعات نشان می‌دهند که مدل‌های پیشرفته‌تر پرو در مقایسه با مدل‌های استاندارد سال آینده، ویژگی‌های انحصاری بیشتری نسبت به سری‌های پیشین دارند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

در ماه سپتامبر (شهریور) تحلیل‌گر معروف اپل، مینگ چی کو گفت که فروش زیاد مدل‌های آیفون ۱۴ پرو به احتمال زیاد اپل را تشویق خواهد کرد تا تفاوت بین آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را با سری استاندارد آیفون ۱۵ حتی بیشتر از قبل کند. اگرچه که برخی تغییرات سخت افزاری برای سری آیفون ۱۵، از مدت‌ها قبل برای این سری برنامه‌ریزی شده است، اما خیلی از تغییرات هم احمال دارد به واسطه استقبال از سری آیفون ۱۴ پرو اعمال شود.

در حال حاضر حداقل ۵ ویژگی وجود دارد که شایعه شده است در انحصار مدل‌های آیفون ۱۵ پرو خواهد بود:

  • تراشه A17: به گفته نشریه ژاپنی Nikkei Asia، مدل‌های آیفون ۱۵ پرو به تراشه A17 Bionic که بر اساس فرآیند ۳ نانومتری نسل دوم شرکت TSMC تولید می شود، مجهز خواهند شد که عملکرد و کارایی این دستگاه‌ها را بسیار بهبود خواهد بخشید. این گزارش ادعا می‌کند که سال ۲۰۲۳ می‌تواند دومین سال متوالی باشد که در آن تنها مدل‌های حرفه‌ای سری جدید آیفون، از جدیدترین تراشه اپل بهره می‌برند.
  • پورت USB-C سریع‌تر: به گفته مینگ چی کو تحلیل‌گر اپل، مدل‌های آیفون ۱۵ پرو دارای یک پورت USB-C با پشتیبانی از حداقل USB 3.2 یا Thunderbolt 3 خواهند بود که باعث می شود این گوشی‌ها سرعت انتقال داده را در مقایسه با کابل لایتنینگ، به میزان قابل توجهی بالاتر ببرند. کو گفته که پورت USC-C در مدل‌های استاندارد آیفون ۱۵، به سرعت USB 2.0 مانند لایتنینگ محدود می‌شود.
  • افزایش میزان رم: طبق گزارش شرکت تحقیقاتی تایوانی TrendForce، مدل‌های آیفون ۱۵ پرو به ۸ گیگابایت رم مجهز خواهند شد، در حالی که مدل‌های استاندارد مانند مدل‌های فعلی آیفون ۱۴، دارای ۶ گیگابایت رم خواهند بود. میزان رم اضافی می‌تواند به برنامه‌هایی مانند سافاری اجازه دهد تا محتوای بیشتری را در پس زمینه فعال نگه دارند و از بارگیری مجدد محتوا هنگام باز شدن مجدد برنامه جلوگیری کند.
  • دکمه‌هایی با سبک جدید: طبق گفته مینگ چی کو مدل‌های آیفون ۱۵ پرو دارای دکمه‌های تنظیم صدا و پاور متفاوتی نسبت به نسل‌های پیشین آیفون خواهند بود. این تحلیل‌گر گفته که این گوشی‌ها به دو موتور تپتیک اضافی مجهز خواهند شد که بازخورد لمسی را برای شبیه‌سازی احساس فشار دادن دکمه‌ها بدون حرکت فیزیکی، چیزی شبیه به دکمه هوم آیفون ۸ یا ترک پد در مک بوک‌های جدید ارایه می‌دهند.
  • افزایش زوم اپتیکال برای آیفون ۱۵ پرو مکس: طبق گفته کو، آیفون ۱۵ پرو مکس دارای لنز تله فوتو پریسکوپ خواهد بود. این می‌تواند منجر به زوم اپتیکال حداقل ۱۰ برابری در مقایسه با ۳ برابری در مدل‌های آیفون ۱۴ پرو شود.
  •  

با توجه به افزایش تمایز میان این مدل، مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ گفته که آیفون ۱۵ پرو مکس به احتمال قوی، به آیفون ۱۵ اولترا تغییر نام خواهد داد.

سوق. دادن مشتریان به سمت مدل‌های پرو به اپل کمک می‌کند تا میانگین قیمت فروش آیفون خود را افزایش دهد. این روند در سال جاری زمانی آغاز شد که تنها مدل‌های ایفون ۱۴ پرو از آخرین تراشه A16 Bionic اپل بهره بردند، در حالی مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس همچنان از تراشه A15 سال گذشته استفاده می‌کنند.

اپل به نظر می‌رسد که طبق سنت هر سال، در سپتامبر (شهریور) سال آینده سری آیفون ۱۵ را معرفی کند. با توجه به اینکه ماه‌ها تا آن زمان فرصت باقی است، به احتمال زیاد ویژگی‌های بیشتری به جز موارد ذکر شده در گزارش‌های آینده نمایان شوند که هنوز از آنها اطلاعی نداریم.

 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما