بازگشت ترامپ به توییتر توسط ایلان ماسک تایید شد

آقای حاشیه، ایلان ماسک، اعلام کرد که دونالد ترامپ اجازه دارد دوباره به توییتر بپیوندد. ماسک این تصمیم را بر اساس نتایج نظرسنجی شخصی خود در توییتر توجیه کرد. اکنون حساب @realDonaldTrump و توییت‌های آن به طور کامل قابل مشاهده هستند. بازگشت ترامپ به توییتر تنها چند روز پس از تایید بازگشت دوباره ترامپ به نامزد انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد.

 بازگشت ترامپ به توییتر توسط ایلان ماسک تایید شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،ایلان ماسک مدت کوتاهی پس از کنترل این شبکه اجتماعی گفت تا زمانی که این شرکت یک شورای نظارت بر محتوا را با «دیدگاه‌های بسیار متنوع» راه‌اندازی و تشکیل ندهد، هر نوع حساب ممنوعه‌ای را بازخواهد گرداند.

در غروب جمعه، او تصمیم گرفت از دنبال‌کنندگان خود در توییتر نظرسنجی کند. او در کنار یک نظرسنجی با دکمه‌های انتخاب «بله» یا «خیر» در توییتی نوشت: «ترامپ رئیس‌جمهور سابق را برگردانیم یا خیر؟».

 

 

وی در ادامه توئیت خود اضافه کرد: “Vox Populi، Vox Dei” که به زبان لاتین بوده و معنای آن این جمله خواهد شد.پاسخ‌های “بله” کاربران با اختلاف 52-48 برنده شد. البته که هنوز مشخص نیست که چه تعداد از آن‌ها ربات بوده باشند. خود ماسک اظهار داشت که نظرسنجی مورد حمله ربات‌ها قرار گرفته است. ماسک همچنین با ادعای جعلی بودن 20 درصد از حساب‌های توییتر تلاش کرد تا از معامله توئیتر خارج شود و یک بار نیز پیشنهاد کرد که ربات‌ها مسئول نتایج نظرسنجی جنجالی او درباره روسیه و اوکراین هستند.

به گفته ماسک، بیش از 134 میلیون نفر این نظرسنجی را دیدند، اگرچه این نظرسنجی با بیش از 15 میلیون پاسخ به پایان رسید. این موضوع نشان می‌دهد که تنها حدود 11 درصد از کسانی که آن را دیده‌اند روی یکی از دکمه‌ها کلیک کرده‌اند.

احتمالاً هرگز نخواهیم فهمید که آیا ماسک واقعاً این تصمیم را بر اساس نظرسنجی گرفته است یا اینکه قبلاً تصمیم خود را گرفته است. او در تاریخ نوامبر 2021، پس از نظرسنجی از طرفدارانش، 10 درصد از سهام تسلا را فروخت. او در آن زمان نوشت: «به هر ترتیبی که باشد، به نتایج این نظرسنجی پایبند خواهم بود». اما وال استریت ژورنال فاش کرد که او قبلاً تصمیم گرفته بود تا این سهام را تا سپتامبر، دو ماه قبل، به عنوان بخشی از یک برنامه معاملاتی از پیش تعیین شده به منظور جلوگیری از معاملات داخلی مدیران، بفروشد.

ترامپ در تاریخ 8 ژانویه 2021 به دلیل تحریک بیشتر خشونت‌ (پس از نقش ترامپ در تحریک حملات 6 ژانویه کنگره آمریکا) از حضور در شبکه اجتماعی توئیتر محروم شد. توییتر در آن زمان اعلام کرد که پیام‌های ترامپ قوانین آن را در برابر تمجید از خشونت نقض می‌کند. از آن زمان تا امروز عصر، بازدیدکنندگان پروفایل توییتر او به جای دیدن توییت‌های او با پیام «حساب تعلیق شده» روبه‌رو می‌شدند.

در طول فرآیند طولانی و دشوار خرید توییتر، ماسک گفت که حساب کاربری ترامپ را بازیابی خواهد کرد.

مشخص نیست که آیا ترامپ با دعوت به توییتر بازخواهد گشت یا خیر. او پس از حذف شدن از توییتر، به Truth Social پیوست. پس از اظهارات ماسک مبنی بر اینکه به او اجازه داده است دوباره به توییتر بپیوندد، ترامپ گفت که بدون توجه به دعوت مجددش در Truth Social خواهد ماند و توییتر خیلی خسته کننده شده است. ترامپ در آن زمان گفت: آن‌ها از شر بسیاری از صداهای خوب در توییتر خلاص شده‌اند.

ماسک در گذشته خود را یک میانه‌رو معرفی کرده بود، اما در ماه می ۲۰۲۲ گفت که «دیگر نمی‌تواند از [دموکرات‌ها] حمایت کند و به جمهوری‌خواهان رأی خواهد داد». درست قبل از انتخابات میان دوره ای ایالات متحده، ماسک علناً به پیروان خود پیشنهاد داد که به جمهوری خواهان نیز رأی دهند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما