AMD اسلایدهای مقایسه 7900 خود را با 4090 پاک کرده بود

معمار ارشد راه حل‌های بازی در AMD فرانک آزور در مصاحبه خود با PC World، به وضوح بیان کرد که Radeon 7900 XTX برای رقابت در کدام کلاس طراحی شده است. به گفته AMD، این پرچمدار برای مقابله با RTX 4080 انویدیا طراحی شده است نه 4090 گران‌تر. با این حال، یادداشت پایانی در ارائه 3 نوامبر (13 آبان) AMD به یک اسلاید مقایسه این کارت گرافیک با 4090 اشاره دارد که به نظر می‌رسد حذف شده است.

AMD اسلایدهای مقایسه 7900 خود را با 4090 پاک کرده بود

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،اعلامیه اخیر AMD RDNA 3 با ترکیبی از هیجان و شک از سوی طرفداران و منتقدان آن مواجه شد. در حالی که بسیاری از AMD به دلیل نوآوری‌ها و دستاوردهای خود با استفاده از معماری جدید مبتنی بر چیپلت سه بعدی تمجید کردند، برخی دیگر به سرعت اشاره کردند که تیم قرمز هیچ توانی برای رقابت مستقیم با GeForce RTX 4090 جدید انویدیا ندارد.

 

فرانک آزور از AMD یکی از اولین کسانی بود که موقعیت و پیشنهادات شرکت را در مصاحبه پس از ارائه خود با PCWorld روشن کرد. در طی مصاحبه با گوردون ماه اونگ از The Full Nerd، آزور اظهار داشت که Radeon 7900 XTX با 999 دلار قیمت یک رقیب جدی برای RTX 4080 است و اصلا قرار نیست با پرچمدار انویدیا که تقریباً 60 درصد گرانتر است رقابت کند.

روز جمعه نیز وب سایت Computerbase.de مقاله قبلی را به روز کرد که در مورد تلاش‌های AMD جهت ایجاد پردازنده‌های گرافیکی سری 7900 به عنوان رقبای مستقیم RTX 4080 بحث می‌کرد. این به روز رسانی، نادیده گرفته شده در ارائه 3 نوامبر AMD را برجسته می‌کند که به وضوح به آزمایش AMD در برابر “سیستم پیکربندی مشابه” مجهز به RTX 4090 اشاره می‌کند.

طبق اسلاید یادداشت‌های پایانی و اسناد، endnote RX-841 به اسلاید و اطلاعاتی اشاره می‌کند که در ارائه نهایی وجود نداشته است. به نظر می‌رسد این یادداشت در مورد اسلاید حذف شده‌ای است که نشان می‌دهد AMD ممکن است حداقل در یک نقطه تلاش کرده باشد عملکرد Radeon 7900 XTX را با عملکرد RTX 4090 مقایسه کند. اما در نهایت آنها مجبور شده‌اند که اسلاید و مراجع تست را به طور کلی حذف کنند.

با این وجود AMD به راه خود برای راه اندازی RDNA 3 ادامه داده و حتی سعی کرد از هر فرصتی برای تبریک به انویدیا به خاطر دستاوردهای اخیر و پوشش رسانه‌ای خود استفاده کند.

بر کسی پوشیده نیست که شرکت‌ها به صورت استراتژیک داده‌های بازاریابی خود را انتخاب می‌کنند تا محصولات خود را به بهترین شکل ممکن توصیف کنند و دقیقا به همین دلیل است که ما مصرف کنندگان باید در انجام تحقیقات خود کاملا دقت کنیم. در واقع AMD، انویدیا و هر شرکت دیگری که برای به دست آوردن پول شما رقابت می‌کند، به شما می‌گوید که می‌خواهد در مورد محصولاتشان اطلاعات بیشتری ارائه کند، منتها اطلاعاتی که خودشان دسته‌بندی و منتشر می‌کنند. این مسئولیت ما به عنوان مصرف کنندگان است که عمیق‌تر کاوش کنیم و اطمینان حاصل کنیم که تمام اطلاعاتی را که برای تصمیم گیری آگاهانه باید بدانیم در اختیار داریم.

کارت‌های گرافیک سری Radeon RX 7900 AMD قرار است در 13 دسامبر (22 آذر) عرضه شوند. بنابراین تا آن زمان باید منتظر خبرهای بیشتر و در نهایت تست‌های عملی بر روی این کارت گرافیک بود.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما