پردازنده های Threadripper 7000 Storm Peak با 96 هسته دیده شدند

اینطور که به نظر می‌رسد، شرکت AMD دارد یک سری پردازنده معرفی نشده از سری Ryzen Threadripper 7000 Storm Peak را با تعداد هسته‌های بالا تست می‌کند. این اولین باری نیست که با یک پردازنده معرفی نشده AMD روی یک سیستم پردازش داوطلبی ملاقات کرده‌ایم. اینطور که به نظر می‌رسد، یک نفر دارد از این پردازنده‌ها برای پیدا کردن «سینگال‌های ناشی از نوترون‌های چرخان در داده‌های آشکارسازهای امواج گرانشی» استفاده می‌کند!

پردازنده های Threadripper 7000 Storm Peak با 96 هسته دیده شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،به تازگی سه کد OPN مربوط به سه پردازنده AMD با فرکانس‌های مختلف منتشر شده‌اند. با قرار دادن این لیست در کنار پردازنده 64 هسته‌ای که پیش‌تر با آن ملاقات کرده بودیم، می‌توانیم نتیجه بگیریم که این کدها مربوط به پردازنده های Ryzen Threadripper 7000 Storm Peak هستند:

  • AMD Eng Sample: 100-000000884-21_N (96 Core / 192 Thread)
  • AMD Eng Sample: 100-000000884-20_Y (96 Core / 192 Thread)
  • AMD Eng Sample: 100-000000454-20_Y (64 Core / 128 Thread)
  •  
 

طبق این اسکرین شات، این پردازنده 192 «پردازشگر» دارد که منظور از آن، همان رشته‌ها هستند و با این حساب داریم در مورد یک پردازنده 96 هسته‌ای با 12 واحد CCD صحبت می‌کنیم، درست به اندازه پردازنده‌های تازه معرفی شده EPYC 9004. یکی از این پردازنده‌ها باید فرکانس پایه 2.1 گیگاهرتزی و یکی دیگر از آن‌ها باید فرکانس پایه 2.1 گیگاهرتزی داشته باشد. هیچ اطلاعاتی در خصوص فرکانس‌های افزایشی، توان حرارتی و یا اندازه حافظه کش منتشر نشده است.

هیچ کدام از این سه کد OPN روی سایت رسمی شرکت AMD در دسترس نیستند، یعنی این پردازنده‌ها یا هنوز وارد فاز تولید انبوه نشده‌اند و یا عرضه آن‌ها هنوز آغاز نشده است. همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نیست که شرکت AMD دیگر پردازنده جدیدی تحت سری Threadripper غیر Pro عرضه نمی‌کند. این تصمیم در راستای یکپارچه‌سازی سری پردازنده‌های این شرکت انجام شده و AMD دیگر پردازنده‌های HEDT خود را به دو دسته مجزا تفکیک نمی‌کند.

شرکت AMD هنوز برنامه دقیق خود را در خصوص پردازنده های Ryzen Threadripper 7000 Storm Peak اعلام نکرده، اما این پردازنده‌ها زودتر از مارس 2023 عرضه نخواهند شد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما