دوربین 160 مگاپیکسلی سری آنر 80 رسما تایید شد

دوربین اصلی سری آنر 80 احتمالا نسخه‌ای از دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود.

دوربین 160 مگاپیکسلی سری آنر 80 رسما تایید شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،همانطور که می‌دانیم، سری آنر 80 قرار است در تاریخ 23 نوامبر مصادف با 2 آذر در چین رونمایی شود. اخیرا نیز برند آنر سخت‌افزار به کار رفته در دو مدل اصلی این سری گوشی‌های هوشمند یعنی آنر 80 و آنر 80 پرو را اعلام کرده است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، پوستری در دسترس قرار گرفته است که دوربین اصلی گوشی آنر 80 پرو را نشان می‌دهد

این پوستر جدید به روشنی تایید می‌کند که آنر 80 پرو به دوربین 160 مگاپیکسلی اصلی مجهز خواهد بود. افشاگر برجسته چینی یعنی Digital Chat Station قبلا ادعا کرده بود که دوربین 160 مگاپیکسلی سری آنر 80 احتمالا نسخه‌ای مخصوص از دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود. در این راستا، احتمال دارد این دوربین جدید نسخه‌ای از سنسور 200 مگاپیکسلی HPX سامسونگ باشد.

در این پوستر همچنین پنل جلویی سری آنر 80 نیز مشخص است که ناچ کپسولی‌شکل و دوربین سلفی دوگانه آن را نشان می‌دهد. در این راستا، انتظار می‌رود سری آنر 80 از دو دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی بهره ببرد. طبق گزارش‌های پیشین، سری آنر 80 شامل سه مدل آنر 80، آنر 80 پرو و آنر 80 SE خواهد بود. به علاوه، آنر تایید کرده است که آنر 80 و آنر 80 پرو به ترتیب به تراشه معرفی نشده اسنپدراگون 782G و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز خواهند بود. از آن سو، آنر 80 SE نیز احتمالا از تراشه دایمنسیتی 1080 بهره خواهد برد.

در نهایت، از دیگر مشخصات سری آنر 80 می‌توان به سرعت شارژ 66 واتی برای آنر 80 و آنر 80 SE و سرعت شارژ 100 واتی برای آنر 80 پرو اشاره کرد. در بخش نرم‌افزار، این سری جدید از اندروید 13 بر پایه رابط کاربری Magic UI 7.0 بهره خواهد برد. همچنین در طی رویداد معرفی سری آنر 80، نسل جدید گوشی تاشو برند آنر موسوم به مجیک Vs نیز رونمایی خواهد شد.   

 

 
منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما