رونمایی از سدان فوق لوکس لکسوس ۲۰۲۴ ال اس به قیمت پایه ۷۳ هزار دلار + عکس

اقتصاد ۱۰۰ - برند لکسوس از جدیدترین خودرو لاکچری خود یعنی 2024 Lexus LS مجهز به نمایشگر ۱۲.۳ اینچی و منطبق با فناوری روز و افزایش عملکرد رونمایی کرد.

رونمایی از سدان فوق لوکس لکسوس ۲۰۲۴ ال اس به قیمت پایه ۷۳ هزار دلار + عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری، سدان فوق لوکس که به قیمت پایه ۷۳ هزار و ۵۰۰ دلار و حداکثر ۱۲۱ هزار دلار در ژاپن معرفی شد، برخی ارتقا‌های روز را برای همگام شدن با زمان دریافت کرده که مهمترین آن ابزار دیجیتالی است که روی نمایشگر ۱۲.۳ اینچی با گرافیک جدید برای راننده تبلور یافته است.

سیستم ضبط خودکار تلاش می‌کند تا به صورت خودکار از جلو و عقب خودرو فیلم گرفته و از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند را به کلید دیجیتال تبدیل کرده و ضمن باز و بسته کردن درها، خودرو را نیز روشن و خاموش می‌کند.

مدل LS 500h یک منبع تغذیه خارجی دارد که برای شارژ باتری هیبریدی در مواقع ضروری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مهندسان ژاپنی سیستم تعلیق را در هر دو محور اصلاح کرده و ضمن کاهش ارتعاشات، در حالت کامفورت عملکرد جدیدی برای سرکوب لرزش در پشت را تعریف کرده تا سرنشینان عقب سواری نرم تری را احساس کنند.

خودرو 2024 Lexus LS با مشخصات فنی JDM از سیستم ارتقا یافته Advanced Drive با پشتیبانی از ترافیک تا سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت بهره می‌برد.

همچنین از سیستم ایمنی لکسوس پلاس بهره می‌برد که با هدایت و ترمز خودکار خودرو از نزدیک شدن بیش از حد به عابران و دوچرخه‌ها و وسایل نقلیه پارک شده جلوگیری به عمل می‌آورد.

در ضمن مدل LS 500 دارای پارک پیشرفته است تا به شما هنگام پارک موازی کمک کند و مدل LS 500h عملکرد راه دور برای این سیستم را در خود جای داده است یعنی می‌توان با استفاده از برنامه اختصاصی روی موبایل از سدان پیاده شده و ماشین را پارک کنید.

قرار است از ۱۶ اکتبر 2024 Lexus LS در بازار ژاپن به فروش برسد.

 

2024-lexus-ls-jdm (1)

2024-lexus-ls-jdm

انتهای پیام

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما