رکورد زنی فروش روز اول God of War Ragnarök و کسب امتیاز متاکریتیک 94

چهارشنبه هفته گذشته God of War Ragnarök سیزدهمین نسخه از سری بازی God of War در بریتانیا برای PS4 و PS5 منتشر شد و طبق آخرین گزارش‌ها و داده‌های شرکت GfK، فروش فیزیکی روز اول این بازی از مجموع فروش هفته اول تمام عناوین قبلی این سری بیشتر بوده است.

رکورد زنی فروش روز اول God of War Ragnarök و کسب امتیاز متاکریتیک 94

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازسخت افزارمگ،قبل از انتشار نسخه جدید یعنی God of War Ragnarök، بازی قبلی در این سری که در سال 2018 توانسته بود این آمار فروش در روزهای آغازین را تصاحب کند. Dorian Bloch رئیس شرکت GfK اذعان کرده که بازی جدید سری گاد اف وار از نظر فروش هفته اول و همچنین فروش مادام العمر پرفروش‌ترین عنوان لقب گرفته و God of War 2018 بر اساس میزان و واحد فروش در رتبه پنج از این سری قرار دارد.

با این حال منظور این شرکت در زمینه فروش مادام العمر کاملا واضح نیست و بازی جدید به تازگی عرضه شده اما احتمالا زیاد به همان دستاورد کلی فروش روز‌های آغازین در میان کلی سری بازی‌های این عنوان اشاره دارد. سونی با گزارش درآمد سه ماهه خود اخیراً اعلام کرد که ریبوت نسخه جدید گارد اف وار در 2018 یکی از بزرگ‌ترین عناوین گیمینگی به شمار می‌رفت که برای پلی استیشن منتشر شده و بازی قبل از این سری فروشی معادل 23 میلیون نسخه را تجربه کرده است.

Sony همچنین اظهار کرد که انتظار عملکرد مشابه‌ای از بازی جدید یعنی Ragnarök را دارد و تا ابتدای روزهای عرضه این بازی به نظر می‌رسد که انتظارات سونی قرار است تبدیل به واقعیت شوند.

کمپانی GfK در همین راستا اذعان کرده که افزایش فروش 55 درصدی PS5 در بریتانیا در هفته جاری بخشی از قدرت تجاری God of War Ragnarök بوده است. نقدها و امتیازهای بازی نیز بسیار عالی به نظر می‌رسند و خیلی از منتقدین بازی را ستایش کرده‌اند. امتیاز این بازی در زمان انتشار و هم‌اکنون در وب‌سایت متاکریتیک 94 است.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما