انتشار اطلاعات اولیه از لپ تاپ ریزر Blade 18 با پردازنده Core i9-13900HX

بر اساس افشاگری که در بنچمارک Geekbench منتشر شده به نظر می‌رسد که Razer در حال تست یک لپ تاپ جدید 18 اینچی با پشتیبانی از پردازنده Raptor Lake-HX اینتل است، و در همین راستا این لپ تاپ که با نام ریزر Blade 18 شناخته می‌شود یک مدل مورد انتظار با پشتیبانی از پردازنده‌های نسل 13 اینتل خواهد بود.

انتشار اطلاعات اولیه از لپ تاپ ریزر Blade 18 با پردازنده Core i9-13900HX

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزار مگ،این نام‌گذاری احتمالا نشان می‌دهد که این لپ تاپ 18 اینچی جانشین Razer Blade 17 خواهد بود که در حال حاضر قدرتمندترین سری لپ تاپ این شرکت به شماره می‌رود. نکته جالب توجه این است که در صورت صحت داشتن این خبر، لپ تاپ Blade 18 اولین laptop ریزر خواهد بود که با پشتیبانی از پردازنده‌های سری اینتل HX که محصولات دسکتاپ به شمار می‌رود و با بسته‌بندی تراشه BGA برای لپ تاپ طراحی شده‌اند عرضه خواهد شد.

طبق داده‌های Geekbench، لپ تاپ جدید از پردازنده 24 هسته‌ای i9-13900HX با پشتیبانی از 32 رشته بهره خواهد بود و این همان پیکربندی است که در Core i9-13900K مشاهده شده است. اطلاعات دیگر در این زمینه حاکی از آن است که این پردازنده از فرکانس بوست 5.4GHz پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین باید اشاره کرد که Core i9-13900HX در تست تک هسته‌ای امتیاز 2063 و در آزمایش چند هسته‌ای توانست امتیاز 20164 را کسب کند. این تست‌ها پردازنده اینتل i9-13900HX را در صدر پردازنده‌های لپ تاپ Intel قرار می‌دهد. این پردازنده همچنین در عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب 14 و 45 درصد سریع‌تر از Core i9-12950HX است.

این افزایش عملکرد قابل توجه به لطف عملکرد هسته‌های E-core در سری رپتور لیک صورت گرفته است. اینتل تاکنون تاریخ عرضه سری لپ تاپ‌ها با پشتیبانی از نسل سیزدهم پردازنده‌های خود را تایید نکرده، با این حال مدیرعامل این کمپانی اشاره کرده که کمپانی تحت رهبری اش یک سری جدید پردازنده لپ تاپ را تا پایان سال جاری میلادی برای عرضه در نظر گرفته است.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما