توسعه و ساخت پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو شروع شده است

هرچند زمان زیادی از عرضه پیکسل 7 نگذشته اما شرکت گوگل از همین حالا توسعه نسل بعدی پرچمداران موبایلی‌اش را آغاز کرده است.

توسعه و ساخت پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو شروع شده است

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،به نظر می‌رسد که گوگل در حال کار روی دو گوشی هوشمند خود برای سال ۲۰۲۳ است که با نام پیکسل ۸ و نسخه پرو از آن‌ها یاد خواهد شد. امروز در رسانه‌های خبری، اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت افزاری و کد نام این دو گوشی هوشمند درز پیدا کرده است.

گوشی‌های Pixel 8 و Pixel 8 Pro با کد نام Husky و Shiba در میان مهندسان و کارمندان گوگل شناسایی می‌شوند. در حالی که هیچ اطلاعاتی در مورد زبان طراحی آن‌ها در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد تراشه این محصول از همکاری سامسونگ و گوگل به وجود خواهد آمد. ظاهرا غول دنیای جستجوگرها، قصد استفاده از لیتوگرافی ۳ نانومتری سامسونگ را دارد. اگر پیگیری اخباری دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که سامسونگ به تازگی از تکنولوژی ۳ نانومتری تراشه‌های خود پرده برداری کرده است، اما هنوز اطلاعات دقیقی در مورد تولید انبوه مدل تجاری آن در دسترس نیست.

مهاجرت از لیتوگرافی ۵ نانومتری به ۳ نانومتری حداقل با کاهش ۵۰ درصدی انرژی، افزایش ۳۰ درصدی توان پردازشی و کاهش ۳۵ درصدی فضای گرفته شده توسط تراشه همراه خواهد بود و به این ترتیب مهندسان و طراحان، فضای بیشتری برای افزایش ظرفیت باتری در اختیار خواهند داشت. حالا که صحبت از تراشه به میان آمد، بد نیست بدانید نسخه بعدی تراشه موفق Tensor G2 از همان مودم 5G سامسونگ با نام G5300 که در پیکسل ۷ و نسخه پرو شاهد آن بودیم، استفاده خواهد کرد.

هر دو محصول با کد نام هاکسی و شیبا به ۱۲ گیگابایت رم مجهز خواهند بود که ظاهرا گوگل از تکنولوژی LPDDR5Xکه توسط سامسونگ توسعه داده شده، بهره خواهد برد. از نظر رزولوشن، نمایشگر مدل شیبا با رزولوشن ۲۲۶۸ × ۱۰۸۰ و مدل هاسکی هم با رزولوشن ۲۸۲۲ × ۱۳۴۴ پیکسلی همراه خواهد بود. به همین دلیل، پیش بینی شده است که مدل هاسکی به پیکسل ۸ پرو مربوط است.

 

در حال حاضر کمی زود است بخواهیم درباره این مشخصات سخت افزاری حرفی بزنیم، اما اگر این موارد صحت داشته باشد، به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد تا با قدرت زیادی به فعالیت در حوزه محصولات پرچمدار ادامه دهد. مطمئنا در آینده نزدیک، اطلاعات بیشتری در مورد این دو گوشی در رسانه‌های خبری منتشر خواهد شد.

 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما