آپدیت اندروید 13 و One UI 5 برای سامسونگ گلکسی A53 منتشر شد

شرکت سامسونگ در حال انتشار آپدیت اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5 برای گوشی‌های خود بوده و اکنون نیز نوبت به گلکسی A53 رسیده است.

آپدیت اندروید 13 و One UI 5 برای سامسونگ گلکسی A53 منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،شرکت سامسونگ به سرعت در حال انتشار آپدیت اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5 برای گوشی‌های خود بوده و اکنون نیز به سراغ گوشی میان رده و محبوب گلکسی A53 رفته است. این آپدیت، در حال حاضر برای کاربران کشور هلند منتشر شده و در روز‌های آتی، در دسترس کاربران سایر مناطق نیز قرار خواهد گرفت.

 

این آپدیت که شماره بیلد A536BXXU4BVJG را دارد؛ با حجم ۲۰۲۰ مگابایت در دسترس کاربران قرار گرفته و در کنار One UI 5، پچ امنیتی ماه اکتبر ۲۰۲۲ را نیز با خود به همراه دارد. با توجه به اینکه با نسخه جدیدی از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری One UI طرف هستیم؛ تغییرات متعددی در این نسخه به چشم می‌خورند.

نسخه جدید One UI که بر مبنای سیستم عامل اندروید 13 طراحی شده است؛ ویژگی‌های جدید بسیاری را به همراه داشته که از جمله مهم‌ترین آنها، می‌شود به امکان شخصی سازی لاک اسکرین، ویجت‌های هوشمند و حالت Modes اشاره کرد. حالت Modes، شباهت زیادی به حالت فوکوس در گوشی‌های آیفون داشته و می‌توانید تا با استفاده از آن، تنظیمات متفاوتی را در ساعات متفاوت روز در گوشی خود اعمال کنید.

برای دریافت این آپدیت، وارد بخش تنظیمات گوشی شده و سپس بخش Software Update را باز کنید. درباره انتشار آپدیت اندروید 13 و One UI 5 برای سامسونگ گلکسی A53 چه می‌اندیشید؟ 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما