نتایج بسیار مهیج تحقیق دانشمندان درباره پس از مرگ

محققان آمریکایی با 567 نفر که دچار ایست قلبی شده و با احیا CPR بازگشتند، مصاحبه کرده و به نتایج بسیار مهیج دست پیدا کردند.

نتایج بسیار مهیج تحقیق دانشمندان درباره پس از مرگ

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰، مهمترین یافته آنها، ارائه شده در سمپوزیوم احیای انجمن قلب آمریکا در نوامبر و منتشر شده در Medical Xpress ، حکایت از این دارد که خودآگاهی انسان مانند سایر عملکردهای بیولوژیکی بدن بلافاصله با شروع مرگ متوقف نمی‌شود.

محققان از طریق سیگنال‌های الکتریکی قابل اندازه گیری شناسایی شده از افزایش فعالیت مغز، همراه با تاریخچه خاطرات مرگ به این نتیجه رسیدند و تاکید کردند تحقیقات بیشتری برای تعیین کاملتر بیومارکرهای خاطرات مرگ یک فرد و نظارت بر پیامدهای روانی طولانی مدت پس از انجام CPR مرتبط با ایست قلبی مورد نیاز است.

شرکت کنندگان در مطالعه گفتند احساس جدایی هوشیاری از بدن را تجربه کردند و این بدون عوارض جانبی مانند درد یا عذاب رخ داد و همچنین زندگی، اعمال، نیات و افکار خود را در ارتباط با دیگران ارزیابی کردند.

همچنین فعالیت نهفته مغز آنها مورد آزمایش قرار گرفت و معلوم شد همه فوران‌های فعالیت ثبت شده، از جمله امواج گاما، دلتا، تتا، آلفا، و بتا تا یک ساعت پس از احیا ادامه دارد.

بسیاری از این تکانه‌ها از افراد آگاه درگیر در فرآیندهای ذهنی پیچیده مانند تفکر، بازیابی حافظه و ادراک آگاهانه سرچشمه می‌گیرد. بدین ترتیب ثابت شد در آستانه بین زندگی و مرگ، یک فرد، یک تجربه آگاهانه درونی منحصر به فرد را تجربه می‌کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما