اپلیکیشن‌ Samsung Notes با قابلیتی جدید بروزرسانی شد

سامسونگ نوتس احتمالا یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌هایی است که کاربران سامسونگی روی گوشی‌هایشان به صورت پیش فرض دارند. این برنامه حالا یک بروزرسانی جدید با قابلیت‌های کاربردی تازه دریافت کرده است.

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،اپلیکیشن Samsung Notes به تازگی بروزرسانی جدیدی را دریافت کرده است. به این ترتیب تصاویر استفاده شده در متن امکان قفل شدن در محل خود را دارا خواهند شد بتوانید بهتر و راحت‌تر از قبل، سایر متن‌ها را در قسمت بالا یا پایین تصویر اضافه کنید.

آپدیت جدید با شماره ساخت ۴.۴.۰۰.۶۴ و حجم ۸۶.۳۵ مگابایتی همراه است. نسخه جدید این اپلیکیشن هم اکنون از طریق فروشگاه نرم افزاری گلکسی استور قابل دانلود است. به عنوان قابلیت جدید اضافه شده، می‌توان به ویژگی Image Lock اشاره کرد که کمک می‌کند تصاویر اضافه شده به فایل‌های Notes در یک محل ثابت قرار گرفته امکان تغییر مکان ناگهانی آن‌ها دیگر وجود نخواهد داشت.

اپلیکیشن Samsung Notes ابتدا برای سری گلکسی نوت عرضه شد که امکان اضافه کردن متن به کمک دست خط خودتان، تایپ کردن متن یا اضافه کردن عکس را به کاربران می‌داد. در طول سال‌های اخیر، این اپلیکیشن با بهبودهای خوبی همراه بوده و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان تبدیل دست خط به متن تایپ شده، دسته بندی نوت‌ها در فولدرهای دلخواه، به اشتراک گذاری نوت‌ها، ویرایش فایل‌های PDF و حتی اضافه کردن فایل‌های صوتی اشاره کرد.

اگر اپلیکیشن Samsung Notes را به نسخه جدید یاد شده آپدیت کرده‌اید، نظر خود پیرامون این ویژگی جدید را با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

.

اخبار سلامت

سینما در سینما