رندرهای مفهومی جدیدی از گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس

نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ احتمالا بدون برآمدگی ماژول دروبین عرضه خواهد شد.

رندرهای مفهومی جدیدی از گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،همانطور که قبلا نیز شایعه شد بود، گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس احتمالا با طراحی جدیدی همراه خواهند بود و برآمدگی ماژول دوربین را کنار خواهند گذاشت. در این راستا، طراحی این دو گوشی هوشمند به احتمال فراوان مشابه گلکسی اس 22 الترا خواهد بود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، کانال یوتوبی 4RDM تصاویر رندری جدیدی را از گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس را به اشتراک گذاشته است که طراحی آن‌ها را به خوبی نشان می‌دهد.

طبق این تصاویر رندری، پنل پشتی گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس طراحی جذاب و شیکی خواهد داشت که ظاهری جلا داده شده و پولیش شده به خود گرفته است. پنل جلویی این دو پرچمدار نیز تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد و همچنان از نمایشگر حفره‌دار بهره می‌برد که دوربین سلفی در آن جای گرفه است. شایان ذکر است که دوربین سلفی گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس احتمالا مشابه گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس خواهد بود.

از نظر ابعاد و اندازه نمی‌توان براساس این رندرها قضاوت کرد ولی شایعات قبلی اذعان داشته‌اند گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس از حاشیه نمایشگر بیشتری بهره خواهد برد و احتمالا در مقایسه با نسخه‌های نسل قبلی اندکی عریض‌تر و طویل‌تر خواهند بود. به علاوه، اندازه نمایشگر پرچمداران جدید سامسونگ نیز تفاوتی با گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس نخواهد داشت و در نتیجه، می‌توان انتظار داشت که گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس به ترتیب به نمایشگر 6.1 اینچی و 6.5 اینچی مجهز باشند.

طبق گزارش رسمی کوالکام، تمام مدل‌های سری گلکسی اس 23 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو عرضه خواهند شد که احتمالا از نظر عملکرد پردازشی بهبود گسترده‌ای خواهد داشت. به علاوه، انرژی موردنیاز برای سخت‌افزار گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس  احتمالا توسط باتری 3900 میلی‌امپر ساعتی و 4700 میلی‌امپر ساعتی تامین خواهد شد که به نسبت نسل قبلی حدود 200 میلی‌امپر ساعت بیشتر شده است.

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس 23 احتمالا از حالت ذخیره انرژی گلکسی زد فولد 4 پشتیبانی خواهد کرد که به افزایش طول عمر باتری این سری پرچمدار کمک خواهد کرد. رنگ‌بندی سری گلکسی اس 23 نیز شامل رنگ‌های بژ، مشکی، سبز و صورتی خواهد بود. زمان رونمایی سری پرچمدار سامسونگ نیز به احتمال فراوان ماه فوریه سال 2023 خواهد بود. 

 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما