اپل با کارمند سابق خود که به سرقت اسرار تجاری متهم شده بود، توافق کرد

اپل بالاخره با «سایمون لنکستر»، کارمند سابق خود به توافق رسید. آقای لنکستر به سرقت اسرار تجاری و محرمانه اپل و ارائه آن به یک خبرنگار حوزه فناوری متهم شده بود.

اپل با کارمند سابق خود که به سرقت اسرار تجاری متهم شده بود، توافق کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از دیجیاتو، طبق گزارش ورج، کارمند سابق اپل طی این توافق، میزان نامشخصی پول به اپل می‌پردازد و دیگر درباره دیتاهای مهندسی، اطلاعات محرمانه تجاری و همچنین اطلاعات مربوط به محصولات معرفی نشده صحبت نخواهد کرد.

پرونده لنکستر از اوایل 2021 در جریان بود

برای اولین بار اپل در مارس 2021 شکایتی علیه لنکستر تنظیم کرد. در آن زمان کوپرتینویی‌ها متوجه شدند که لنکستر بخشی از اطلاعات محرمانه شرکت را در اختیار یک خبرنگار دنیای تکنولوژی قرار داده و این خبرنگار با استفاده از همین اطلاعات، مقالات مختلفی نوشته است.

لنکستر به مدت بیش از یک دهه کارمند اپل بود و در زمان سرقت اطلاعات، به عنوان طراح محصول و مدیر بخش مواد پیشرفته در این شرکت فعالیت داشت. از آنجایی که لنکستر مسئول ارزیابی مواد و همچنین تولید نمونه‌های اولیه نوآوری‌ها برای نسل‌های بعدی محصولات سخت‌افزاری بود، به اطلاعات محرمانه دسترسی داشت.

 

سایمون لنکستر

به گفته اپل، کارمند سابقش بخاطر مقام بالایی که داشته، در جلسات داخلی حضور پیدا می‌کرده و اطلاعاتی که مربوط به مسئولیت شغلی‌اش نبوده را بدست می‌آورده است.

لنکستر از اواخر 2018 شروع به افشای اطلاعات به یک واسط رسانه‌ای می‌کند و در مقابل، خواستار پوشش مناسب و مثبت از یک استارتاپ می‌شود؛ استارتاپی که خودش در آن سرمایه‌گذاری کرده بود.

در نهایت لنکستر پیش از اینکه اپل را ترک کند، حجم بالایی از اسناد محرمانه این کمپانی را دانلود می‌کند که در آن‌ها، اطلاعات مربوط به محصولات معرفی نشده اپل هم وجود داشت. در میان آن‌ها محصولی وجود داشت که اپل از آن به عنوان پروژه ایکس (Project X) یاد می‌کرد.

 

منبع : دیجیاتو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما