دستیار صوتی سیری اپل تغییر می‌کند

طبق گزارش مارک گورمن از بلومبرگ اپل در تلاش است تا جمله آغازین برای احضار دستیار صوتی خود سیری را ساده‌تر کند.

دستیار صوتی سیری اپل تغییر می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ و افشاگر معروف امروز گزارش داده که اپل در حال کار بر روی یک تجربه جدید از سیری است که دیگر نیاز به گفتن «Hey Siri» برای فعال شدن نداشته باشد؛ همانطور که می‌دانید در حال حاضر برای فراخواندن سیری و استفاده از این دستیار صوتی باید عبارت مذکور را گفت تا بتوان از آن استفاده کرد.

گورمن در قسمت جدید خبرنامه Powet On خود گفته که اپل در حال توسعه راهی است که سیری بتواند عبارات و دستورات را بدون نیاز به استفاده از عبارت آغازگر «Hey Siri» و احتمالا صرفا با گفتن «Siri» فرمان‌ها را درک کند. او گفته که انتظار می رود این تغییر در سال آینده یا در سال ۲۰۲۴ به مرحله اجرا شدن دربیاید.

شرکت اپل در حال کار بر روی ابتکاری است تا عبارت آغازین «Hey Siri» را حذف کند و کاربر فقط با گفتن «Siri» آن را احضار و دستورات خود را به او محول کند. اگرچه ممکن است که این موضوع تغییر کوچکی به نظر برسد، اما ایجاد این تغییر یک چالش فنی مهم است که به مقدار قابل توجهی آموزش هوش مصنوعی و کار مهندسی اساسی نیاز دارد.

این پیچیدگی شامل این است که سیری بتواند عبارت «Siri» را در چندین لهجه و گویش مختلف درک کند. داشتن کلمه آغازین دو قسمتی «Hey Siri» احتمال این را که سیستم آن را به درستی تشخیص دهد بیشتر می‌کند و کار را آسان‌تر می‌کند تا زمانی که سیستم بخواهد یک کلمه را برای فعال کردن سیری تشخیص دهد.

گورمن همچنین امروز گزارش داده که اپل در تلاش است تا سیری را در سرویس‌ها و برنامه‌های شخص ثالث هم ادغام کند تا زمینه و کمک بیشتری به کاربران ارایه دهد.

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما