مشخصات فنی سری شیائومی 13T فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - شیائومی 13T و 13T پرو از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و دو تراشه مختلف بهره خواهند برد.

مشخصات فنی سری شیائومی 13T فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی کلیدی نسل جدید سری پرچمدار شیائومی موسوم به سری شیائومی 13T‌ فاش شده است. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد دو مدل این سری پرچمدار شامل شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو به زودی معرفی و عرضه خواهند شد. 

طبق این گزارش، شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو از نمایشگرهای امولد با اندازه ۶٫۶۷ اینچی و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره خواهند برد. به علاوه، نسخه پرو سری به یک تراشه پرچمدار ۴ نانومتری مجهز خواهد بود که به احتمال زیاد تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو است. از آن سو، مدل استاندارد نیز از یک تراشه قدرتمند ۴ نانومتری برخوردار خواهد بود که احتمالا دایمنسیتی ۹۲۰۰ است. 

گزارش شده است که سیستم دوربین هر دو مدل سری شیائومی 13T توسط لایکا بهینه خواهد شد. البته نوع و رزولوشن سنسورهای به کار رفته در سری شیائومی 13T مشخص نیست. شیائومی 13T احتمالا در کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. شیائومی 13T پرو نیز در کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

شایان ذکر است که سری شیائومی 13T از رابط کاربری MIUI 14 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. تفاوت دو مدل این سری پرچمدار به توان شارژ آن‌ها برمی‌گردد چرا که شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو به ترتیب از سرعت شارژ ۶۷ و ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری شیائومی 13T احتمالا در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) معرفی خواهد شد. به علاوه، شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو با برچسب قیمتی ۵۹۹ و ۷۹۹ پوندی به فروش خواهند رسید. خوشبختانه شیائومی همراه با این گوشی‌ها شارژر را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد. انتظار می‌رود شیائومی 13T پرو به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی K60 اولترا عرضه شود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما