مشخصات فنی کلیدی وان پلاس Ace 2 پرو فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - پرچمدار جدید وان پلاس در سه‌ماهه سوم سال جاری معرفی خواهد شد.

مشخصات فنی کلیدی وان پلاس Ace 2 پرو فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، همانطور که شایعات نیز اذعان داشته‌اند، وان پلاس قصد دارد در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی از پرچمدار جدید خود موسوم به وان پلاس Ace 2 پرو رونمایی کند. در این راستا، گزارش شده است که این پرچمدار در ماه اوت و یا ژوئیه سال ۲۰۲۳ و برای بازار چین معرفی خواهد شد. البته احتمال دارد وان پلاس Ace 2 پرو برای بازارهای جهانی نیز عرضه شود. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی کلیدی وان پلاس Ace 2 پرو فاش شده است که خبر از محصولی قدرتمند می‌دهند. طبق این گزارش، پرچمدار جدید وان پلاس از نمایشگر ۶٫۷۵ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. ویژگی برجسته این پرچمدار سخت‌افزار آن است چرا که شایعه شده است که وان پلاس Ace 2 پرو به تراشه معرفی‌نشده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل دو مجهز خواهد بود. 

گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که اسنپدراگون ۸ پلاس نسل دو نسخه ری‌برند شده تراشه اختصاصی Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy خواهد بود. به علاوه، وان پلاس Ace 2 پرو احتمالا از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی بهره خواهد برد. متاسفانه در این گزارش اشاره‌ای به حافظه داخلی پرچمدار وان پلاس نشده است. سیستم دوربین وان پلاس Ace 2 پرو شامل سه سنسور ۵۰، ۸ و ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. 


وان پلاس Ace 2

در نهایت باید اشاره کرد که پرچمدار وان پلاس از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد شد که از شارژ فوق سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. دستورهای نرم‌افزاری وان پلاس Ace 2 پرو توسط اندروید ۱۳ برپایه OxygenOS 13 اجرا خواهد شد. ناگفته نماند که وان پلاس Ace 2 پرو به احتمال زیاد با نام تجاری متفاوتی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. انتظار می‌رود در طی هفته‌های جاری اطلاعات بیشتری پیرامون این پرچمدار در دسترس کاربران قرار بگیرد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما