شایعات درباره گلکسی اس 23

کوالکام بالاخره تایید کرد که سری پرچمدار سامسونگ تنها از تراشه اسنپدراگون بهره خواهد برد.

شایعات درباره گلکسی اس 23

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،امروز شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر این که سری پرچمدار نسل بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 23 قرار است در هفته اول ماه فوریه سال 2023 (هفته دوم بهمن) رونمایی شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد امسال تمام مدل‌های سری گلکسی اس 23 با یک تراشه مشابه روانه بازارهای جهانی خواهند شد چرا که کوالکام امروز رسما تایید کرد که سری پرچمدار سامسونگ تنها در نسخه اسنپدراگون عرضه خواهد شد. قبلا نیز گزارش‌های مختلفی به همین موضوع اشاره داشته‌اند و تجهیز سری گلکسی اس 23 به تراشه اگزینوس را منتفی دانسته‌اند.

 

طبق این گزارش، آقای آکاش پالخیوالا که سمت مدیریت بخش مالی شرکت کوالکام را برعهده دارد تایید کرد که درآمدهای این شرکت تولید تراشه در سه‌ماهه اول سال میلادی 2023 که با ماه‌های اول فروش سری گلکسی اس 23 همزمان است، افزایش چشمگیری خواهد داشت. به علاوه، این مقام مسئول تایید کرد که کوالکام تراشه‌های حدود 75 درصد از واحدهای سری گلکسی اس 22 را تامین کرده است که حالا این رقم برای سری گلکسی اس 23 بیشتر خواهد شد. با توجه به این موضوعات، به نظر می‌رسد تمام مدل‌های سری گلکسی اس 23 تنها به تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو مجهز خواهند بود.

شایان ذکر است که کوالکام ادعا کرده است این شرکت با غول فناوری کره جنوبی همکاری‌های گسترده‌ای خواهد داشت که تراشه‌های اسنپدراگون را برای تمام گوشی‌های پرمیوم سامسونگ به ارمغان خواهد آورد. در طی چند وقت گذشته همچنین گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 الترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده‌اند.

 نهایت باید اشاره کرد که گزارشی ماه قبل منتشر شد مبنی بر این که برنامه سامسونگ برای عرضه سری گلکسی اس 23 مجهز به تراشه اگزینوس برخلاف عملکرد دور از انتظار مدل اگزینوس سری گلکسی اس 22 به طور کامل منتفی نیست. 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما