مانیتور 8K اولترا واید سامسونگ با رفرش ریت 900 هرتز

AMD به تازگی در رویداد اخیر خود از کارت‌های گرافیک جدید RX 7900 رونمایی کرد و در میان خبرها همچنین اعلام شده که سامسونگ در حال ساخت یک مانیتور 8K 49 اینچی رده بالا است که در آینده قرار است به عنوان جانشینی برای Odyssey Neo G9 عرضه شود.

مانیتور 8K اولترا واید سامسونگ با رفرش ریت 900 هرتز

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازسخت افزار مگ،AMD به تازگی در رویداد اخیر خود از کارت‌های گرافیک جدید RX 7900 رونمایی کرد و در میان خبرها همچنین اعلام شده که سامسونگ در حال ساخت یک مانیتور 8K 49 اینچی رده بالا است که در آینده قرار است به عنوان جانشینی برای Odyssey Neo G9 عرضه شود.

AMD در مراسم رونمایی از کارت‌های گرافیک جدید خود تمرکز زیادی را بر تبلیغ و معرفی قابلیت‌های رزولوشن 8K آن‌ها قرار داد و این شرکت محبوب در همین رابطه از مزایای استفاده از درگاه DisplayPort 2.1 سخن گفت و با اجرای Assassin’s Creed Valhalla با استفاده از دسپلی پورت 2.1 مدعی شد که بازی مورد نظر در رزولوشن 8K به نرخ فریم 96 دست یافته است.

AMD همچنین مدعی شده که با استفاده از نمایشگر 8K، نرخ فریم ریت در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 تا 190 نیز خواهد رسید. این شرکت همچنین تایید کرد که کمپانی‌هایی مانند Dell، ایسوس، ایسر و LG سال آینده قرار است از مانیتورهایی با رزولوشن بالا و پشتیبانی از DisplayPort 2.1 رونمایی کنند.

تیم قرمز همچنین اولین مانیتور اولترا واید 8K را مطلق به سامسونگ دانست و اذعان کرد که در آینده جایگزین و نسخه جدید Odyssey Neo G9 توسط شرکت کره‌ای در بازار عرضه می‌شود. مانیتورهایی با رزولوشن ارجینال 8K و نسبت تصویر 16:9 از رزولوشنی معادل 4320×7680 بهره می‌برند و این 4 برابر تعداد کل پیکسل‌های 4K است.

با این حال در مانیتورهای اولتراواید 8K با نسبت تصویر 32:9، رزولوشن اصلی فقط برای ابعاد افقی تصویر در دسترس است و در چنین نمایشگرهایی رزولوشن 8K برابر با 2160×7680 خواهد بود که تقریبا نصف پیکسل‌های 8K است. مانیتور فعلی Odyssey Neo G9 سامسونگ با پشتیبانی از رزولوشن 5K همین حالا نیز بسیار گران (2500 دلار) و محبوب است و این نمایشگر با شعاع انحنای 1000 میلی متر، رفرش ریت 240 هرتز و نور پس زمینه Mini-LED در دسترس قرار گرفته است.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما