هابلوت ساعت هوشمند جدید مبتنی بر Wear OS 3 خود را معرفی کرد

اقتصاد ۱۰۰ -شرکت سوییسی هابلوت به تازگی از ساعت هوشمند جدید خود با نام بیگ بنگ E نسل سوم رونمایی کرد.

هابلوت ساعت هوشمند جدید مبتنی بر Wear OS 3 خود را معرفی کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری، شرکت سوییسی هابلوت که به لطف ساعت‌های لوکس خود شناخته می‌شود؛ از ساعت‌های هوشمند نیز غافل نمانده و در سال‌های اخیر، مدل‌های متفاوتی را با قیمت‌های بسیار بالا روانه بازار کرده است. این برند همانند ساعت‌های معمولی خود، در ساعت‌های هوشمند نیز از متر‌یال‌های پریمیوم مانند یاقوت کبود و تیتانیوم استفاده کرده که موجب افزایش قیمت آنها می‌شود؛ اما متاسفانه، معمولا خبری از سخت افزار مدرن در آنها نیست.

ساعت هوشمند جدید این شرکت که بینگ بنگ E نسل سوم نام داشته و از سیستم عامل Wear OS 3 استفاده می‌کند؛ همان طراحی پریمیوم و آشنای محصولات این برند را به همراه دارد. این ساعت از چیپست قدیمی کوالکام اسنپدراگون ور ۴۱۰۰ پلاس استفاده کرده که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. استفاده از یک چیپست جدیدتر، می‌توانست این محصول هابلوت را به گزینه جذاب‌تری برای کاربران علاقه‌مند به تکنولوژی تبدیل کند.

البته، طرفداران اینگونه برند‌ها معمولا علاقه چندانی به تکنولوژی نداشته و بیشتر به طراحی محصولات اهمیت می‌دهند. ساعت هوشمند جدید هابلوت بیگ بنگ E نسل سوم در رنگ‌های سفید و مشکی و با قیمت ۵٫۴۰۰ دلار روانه بازار می‌شود. این محصول در کنار چیپست اسنپدراگون ور ۴۱۰۰ پلاس، ۱ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی را به همراه دارد و کاربران می‌توانند تا با استفاده از گوگل پلی استور، اپلیکیشن‌های جدیدی را نیز روی آن نصب کنند. پشتیبانی از گوگل پی برای پرداخت هوشمند نیز در این ساعت هوشمند هابلوت دیده می‌شود.


 

هابلوت بیگ بنگ E نسل سوم تا فشار ۳ اتمسفر (عمق ۳۰ متری) در برابر نفوذ آب مقاومت داشته و دارای نمایشگری ۱.۳۹ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۴۵۴×۴۵۴ و شیشه از جنس یاقوت کبود است. باتری ۴۰۰ میلی آمپری این ساعت، حدود یک روز دوام آورده و ۱۱ واچ فیس دیجیتال اختصاصی نیز در این محصول دیده می‌شوند.

این ساعت هوشمند دارای بند‌های لاستیکی در رنگ‌های سیاه و سفید بوده و تمامی سنسور‌های معمول مانند سنسور ضربان قلب، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و سنسور نور محیط را به همراه دارد. هابلوت بیگ بنگ E نسل سوم همچنین دارای میکروفون و اسپیکر برای مکالمه بوده و موتور بازخورد لرزشی به کار رفته در آن نیز حس تعامل با این ساعت را بهتر می‌کند. این محصول دارای جی پی اس، وای فای، و بلوتوث ۵.۰ نیز هست.


 

درباره ساعت هوشمند جدید هابلوت چه فکر می‌کنید؟ آیا بیگ بنگ E نسل سوم با چیپست قدیمی خود، ارزش پرداخت ۵٫۴۰۰ دلار را دارد؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما