ایرپادز پرو نسل دوم ۳ ویژگی جدید دریافت کرد

اقتصاد ۱۰۰ -اپل دیشب در مراسم WWDC خود نه تنها سه ویژگی جدید را برای ایرپادز پرو نسل دو معرفی کرد، بلکه اعلام کرد که تمامی محصولات دسته ایرپادز هم قرار است ویژگی‌های جدید بهبود یافته‌ای را کسب کنند.

ایرپادز پرو نسل دوم ۳ ویژگی جدید دریافت کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری،اپل دیشب سه ویژگی جدید را برای ایرپادز پرو ۲ معرفی کرد که طبق گفته این شرکت در پاییز عرضه خواهند شد. این ویژگی‌ها شامل صدای تطبیقی، صدای شخصی‌سازی شده و آگاهی مکالمه می شوند. علاوه بر این کل مجموعه ایرپادز هم قرار است ویژگی‌های جدید و بهبود یافته‌ای را به منظور آسان‌تر کردن تماس‌ها و سوییچ خوکار میان دستگاه‌ها دریافت کنند.

با ویژگی صدای تطبیقی (Adaptive Audio) شروع می‌کنیم، این حالت در واقع حالت‌های شفافیت صدا و حذف نویز فعال را با هم ترکیب می‌کند تا بهترین تجربه صوتی را در لحظه ارایه کند. اپل می‌گوید که این قابلیت جدید می‌تواند هنگام حرکت در محیط که هستید، کنترل نویز را تنظیم کند. به این ترتیب صداهای بلند یا مزاحم اطراف شما به طور خودکار کاهش می‌یابند، در حالی که صداهای دیگر همچنان قابل شنیدن خواهد بود. برای مثال اگر کسی در خیابان در کنار شما در حال ساز زدن باشد، صدای آن کاهش می‌یابد، در صورتی صداهای ترافیکی و ماشین‌ها به صورت آنی در ایرپادز شما پخش خواهد شد.

مورد بعدی صدای شخصی‌سازی شده (Personalized Audio)، به مانند صدای تطبیقی از یادگیری ماشینی برای تنظیم دقیق تجربه گوش دادن شما با درک شرایط محیطی و ترجیحات گوش دادن شما استفاده می‌کند.

همچنین ویژگی جدید آگاهی مکالمه (Conversation Awareness) قابلیت سوم است که صدای موسیقی شما را کاهش می‌دهد تا هنگام شروع صحبت با شخص دیگر، بر روی صداهای اطراف شما تمرکز کند. هنگامی که در حال مکالمه هستید، صدای تطبیقی نیز به شما کمک می‌کند و هنگام صحبت کردن، نویز اطرافتان را کاهش می‌دهد.

از طرف دیگر اپل برای همه مدل‌های ایرپادز، بروزرسانی جدیدی را برای بهبود سوییچ خودکار بین دستگاه‌های اپل عرضه خواهد کرد که استفاده از این ویژگی را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند. به علاوه قابلیت جدید دیگری هم وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تا در ایرپادز پرو و ایرپادز نسل ۳ با فشردن ساقه آنها و در ایرپادز مکس با استفاده از دکمه تاجی شکل آن، به سرعت صدا را قطع و وصل (Mute & Unmute) کنید.

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما