هواوی از ساعت هوشمند Watch GT Cyber با طراحی جداشدنی و نمایشگر امولد رونمایی کرد

هواوی حضور فعالی در بازار ساعت‌های هوشمند دارد و حالا هم از محصول جدیدی به نام Watch GT Cyber رونمایی کرده که طراحی نوآورانه‌ای دارد و می‌توانید بخش اصلی ساعت را از بدنه آن جدا کنید.

هواوی از ساعت هوشمند Watch GT Cyber با طراحی جداشدنی و نمایشگر امولد رونمایی کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از دیجیاتو، این ساعت هوشمند ویژگی‌های مشابه سایر ساعت‌های هوشمند سری GT هواوی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، با این حال طراحی آن متفاوت از هر ساعت هوشمندی است که تا به امروز در بازار دیده‌اید.

مشخصات هواوی Watch GT Cyber

ویژگی اصلی این ساعت هوشمند، امکان جدا کردن بخش اصلی‌اش یعنی مغزی دایره‌ای‌اش است. این بخش را که از یک دکمه چرخان در سمت راست خود بهره می‌برد، می‌توان از بدنه جدا کرد. همین مکانیزم قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد. اگرچه در حقیقت با یک مکانیزم مغناطیسی روبه‌رو هستیم، اما بخش‌های مکانیکی هم برای قفل کردن ساعت به بدنه وجود دارد.

 

ساعت هوشمند هواوی در نمونه‌های شهری، اسپرت و فشن روانه بازار می‌شود که البته همه آن یک نمایشگر دایره‌ای 1.32 اینچی امولد با رزولوشن 466 در 466 پیکسل دارند که تراکم پیکسلی آن را به 352 پیکسل در هر اینچ می‌رساند. مدل‌های شهری و فشن بدنه سرامیکی نانوکریستال با فولاد 316L دارند، در حالی که در مدل اسپرت با ماده کامپوزیتی روبه‌رو هستیم.

وزن این مدل‌ها به ترتیب برابر 77، 59 و 58 گرم است که شامل مغزی به همراه بند می‌شود. هواوی برای این محصولش به سراغ رابط کاربری مبتنی بر سیستم عامل هارمونی او‌اس رفته و قابلیت پشتیبانی از 100 حالت ورزشی، ردیابی خواب و اکسیژن خون و همچنین سنجش ضربان قلب را برای آن درنظر گرفته است.

 

هواوی واچ جی‌تی سایبر از GPS داخلی بهره می‌برد، از NFC پشتیبانی می‌کند و از طریق بلوتوث به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود. به گفته هواوی، این ساعت هوشمند که با هر شارژر Qi کار می‌کند، با استفاده سنگین تا 4 روز و استفاده متعادل تا 7 روز شارژدهی خواهد داشت.

قیمت مدل اسپرت هواوی Watch GT Cyber برابر 177 دلار است و مدل‌های فنش و شهری هم با قیمت 204 دلار به فروش می‌رسند. کیس اسپرت به صورت جداگانه با قیمت 27 دلار و کیس فشن و شهری با قیمت 55 دلار به فروش می‌رسد. این ساعت هوشمند 7 روز دیگر روانه بازار می‌شود.

 

منبع : دیجیاتو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما