رونمایی DJI از Mavic 3 Classic، ارزان قیمت اما بدون دوربین تله

یک سال پیش بود که DJI Mavic 3 با قیمت پایه 2100 یورو معرفی شد و اگرچه از آن زمان تا به الان، قیمت جهانی این وسیله کمی کاهش یافته است، اما مطمئنا این رقم هنوز برای خیلی‌ها بسیار گران است.

رونمایی DJI از Mavic 3 Classic، ارزان قیمت اما بدون دوربین تله

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازسخت افزار مگ،یک سال پیش بود که DJI Mavic 3 با قیمت پایه 2100 یورو معرفی شد و اگرچه از آن زمان تا به الان، قیمت جهانی این وسیله کمی کاهش یافته است، اما مطمئنا این رقم هنوز برای خیلی‌ها بسیار گران است. اما ممکن است از این به بعد بخشی از مصرف کنندگان در عوض به نسخه جدید کلاسیک علاقه‌مند شوند. چراکه DJI ضمن رونمایی از Mavic 3 Classic بیان کرده که این محصول قیمت پایه پایین‌تری خواهد داشت.

در اینجا نسخه ساده‌تری نسبت به قبل وجود دارد – DJI Mavic 3 Classic قیمت 1600 دلار / 1600 یورو (با کنترلر RC-N1) دارد که نسبت به 2050 دلار / 1930 یورو برای نسخه معمولی بسیار ارزان‌تر است. با این حال، این ارزانی یک قربانی هم داشته و آن هم چیزی نیست جز دوربین دوم، دوربینی با لنز 162 میلی‌متری تله فوتو که دیگر در نسخه Classic شاهد آن نخواهیم بود. ضمن اینکه در این نسخه هیچ بزرگنمایی اپتیکی وجود ندارد و این پهپاد تنها زوم دیجیتال 3 برابری را ارائه می‌دهد.

البته DJI از یک دوربین با برند Hasselblad که از سنسور عالی 20 مگاپیکسلی 4/3 و لنز 24 میلی‌متری با دیافراگم متغیر (f/2.8 تا f/11) بهره می‌برد، استفاده کرده است. این دوربین می‌تواند عکس‌ها را در ۱۲ بیت RAW و فیلم‌ها را با D-Log ۱۰ بیتی بگیرد.

از نظر تصویربرداری ویدیویی، DJI Mavic 3 Classic می‌تواند در وضوح 5.1K ویدیو را با سرعت 24-50 فریم در ثانیه، در حالت DCI 4K با حداکثر سرعت 120 فریم در ثانیه و نهایتا در رزولوشن 1080p با حداکثر سرعت 200 فریم در ثانیه ضبط کند. همچنین کدک‌های H.264 و H.265 با نرخ بیت 200 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می‌شوند. البته باید توجه داشته باشید که تنها 8 گیگابایت حافظه داخلی (در کنار یک اسلات microSD) وجود دارد که برای فیلم‌برداری با چنین کیفیتی بسیار ناچیز است.

اما ویژگی‌های پرواز کاملا یکسان است – تا 46 دقیقه زمان پرواز و تا 30 کیلومتر (18.6 مایل) مسافت پرواز (کلاسیک از باتری‌های مشابهی استفاده می‌کند). این پهپاد با کنترلرهای موجود DJI RC-N1، RC و RC Pro سازگار است و به لطف سیستم O3+ می‌تواند ویدیوی HD را تا 15 کیلومتر (9.3 مایل) ارسال کند. بنابراین اگر یکی از آن کنترلرها را داشته باشید، می‌توانید پهپاد را فقط با قیمت 1470 دلار یا 1500 یورو تهیه کنید.

دوربین برای تثبیت بر روی همان گیمبالِ 3 محوره نصب شده است. DJI Mavic 3 Classic همچنین با مجموعه حسگرهای یکسانی در همه جهات برای جلوگیری از موانع ارائه می‌شود. در شرایط آرام، پهپاد می‌تواند به سرعت 21 متر بر ثانیه (75 کیلومتر در ساعت) برسد، اگرچه در اتحادیه اروپا این سرعت به 19 متر در ثانیه محدود شده است. و اگر هوا خیلی خوب نباشد، پهپاد می تواند با بادهای 12 متر بر ثانیه مقابله کند.

DJI Mavic 3 Classic یکی از سنگین‌ترین پهپادهای مصرفی با وزن 895 گرم است. با این حال، این اولین بار است که گواهینامه جدید C1 اروپا را دریافت می‌کند، به این معنی که کاربران می‌توانند در رده باز A1 بدون مجوز خلبانی از راه دور A2 پرواز کنند. 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما