AMD، طراحی مرجع Radeon RX 7600 اصلاح خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ -بر اساس گزارش‌های منتشر شده، طراحی مرجع AMD (MBA – ساخته شده توسط AMD) با برخی از کابل‌های برق مشکل دارد.

AMD، طراحی مرجع Radeon RX 7600 اصلاح خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، همانطور که مشخص شد، برخی از کابل های 6+2 پین ممکن است به دلیل طراحی صفحه پشتی به طور کامل وارد سوکت مورد نظر نشوند. این مشکل فقط روی برخی از کابل‌هایی تأثیر می‌گذارد که دارای یک برآمدگی کوچک هستند که توسط صفحه پشتی بیش از حد کشیده شده باشد. حالا AMD خبر از اصلاح طراحی مرجع RX 7600 قبل از عرضه می‌دهد.

این کابل‌ها سال‌هاست که وجود داشته‌اند، بنابراین کاملا مشخص است که مشکل از طراحی مرجع شرکت AMD است و با توجه به این همه تجربه واقعا جای تعجب دارد. و تازه این مشکل توسط بررسی‌کنندگانی که در نصب کابل‌های خود مشکل داشتند کشف شد نه خود AMD. خوشبختانه، شرکت AMD عجله‌ای برای عرضه طرح مرجع خود به بازار خرده فروشی (DIY) نداشته است. برنامه این بود که ابتدا شرکای آنها محصول خود را معرفی کنند. اما با این حال به نظر می‌رسد که AMD به این طراحی خود علاقه فراوانی دارد.

اصلاح طراحی RX 7600

هرچند که این کارت گرافیک هنوز در دسترس نیست، اما AMD صفحات فروشگاهی را آماده کرد و به وضوح تأیید کرد که برای عرضه آن مصمم است. از آنجایی که آن کارت‌ها هنوز در مرحله‌ی فروش نیستند، هیچ نگرانی وجود ندارد که کسی (به غیر بررسی‌کنندگان) با کابل‌های خود به مشکلی برخورد کند.

AMD در واکنش به این مشکل، یک بیانیه بسیار کوتاه برای TechPowerUP منتشر کرده است، که جزو اولین کسانی بودند که در مورد این مشکل گزارش دادند. این شرکت در بیانیه خود، تاکید کرده است که کارت گرافیک AMD RX 7600 با طراحی مرجع، تمام کابل‌های برق را به صورت کامل پشتیبانی خواهد کرد.

ما از حجم کارت‌های Radeon RX 7600 که در سطح جهانی از شرکای AIB خود در دسترس است بسیار خرسندیم. ما انتظار داریم که کارت‌های طراحی مرجع RX 7600 در هفته‌های آینده با طرحی که تمام کابل‌های منبع تغذیه را در خود جای می‌دهد، در دسترس باشند.

— AMD

این بدان معنی است که طراحی مرجع RX 7600 شرکت AMD که قرار است در هفته‌های آینده عرضه شود، اصلاح خواهد شد و تحت تأثیر این مشکل نسبتاً غیر معمول قرار نخواهد گرفت. با این حال، باید توجه داشت که این دومین طراحی RX 7000 است که با مشکلاتی روبه‌رو شده است. اولین مورد برای RX 7900 XTX بود که با محفظه بخار خود مشکل ساز شده بود.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما