مایکروسافت ظاهر جدید فایل اکسپلورر ویندوز ۱۱ را به نمایش گذاشت

اقتصاد ۱۰۰ - مایکروسافت در راستای مدرن‌سازی ظاهر ویندوز ۱۱، طراحی فایل اکسپلورر این سیستم‌عامل را تغییر داده است.

مایکروسافت ظاهر جدید فایل اکسپلورر ویندوز ۱۱ را به نمایش گذاشت

به گزارش گروه دانش و فناوری،مایکروسافت در حال توسعه نسخه بازطراحی فایل اکسپلورر ویندوز ۱۱ است که ظاهری جذاب و مدرن دارد و تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد. البته تغییر طراحی فایل اکسپلورر قبلا نیز در گزارشی فاش شده بود ولی حالا غول فناوری خود دست به کار شد و در طی نطق اصلی رویداد بیلد از ظاهر جدید سیستم مدیریت فایل ویندوز ۱۱ رونمایی کرد.

مدیر اجرایی بخش محصولات مایکروسافت، پانوس پانای، با به اشتراک‌گذاری ویدئویی کوتاه در شبکه اجتماعی توئیتر بخشی از طراحی جدید فایل اکسپلورر را به نمایش گذاشت. در اواخر این ویدئو که قسمت عمده آن به معرفی ویژگی هوش مصنوعی کوپایلوت مایکروسافت اختصاص یافته است ظاهر جدید سیستم مدیریت فایل ویندوز ۱۱ را مشاهده می‌کنیم. 

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، نوار جستجو و آدرس در قسمت بالای صفحه و نزدیک به تب‌های باز شده قرار گرفته است. بخش‌های فایل و فولدر نیز مقداری پایین‌تر قرار گرفته‌اند و در نزدیکی نوار ناوبری دیده می‌شوند. از آن سو، درخت ناوبری فایل اکسپلورر که در سمت چپ جای گرفته است نیز از طراحی مدرنی بهره می‌برد که مشابه زبان طراحی دیگر بخش‌های ویندوز ۱۱ به شمار می‌رود. در ویدئوی مایکروسافت بخش Gallery که نسخه پیش‌نمایش آن برای اینسایدرهای ویندوز در دسترس است نیز دیده می‌شود.

شایان ذکر است فایل اکسپلورر میزبان یک صفحه خانگی خواهد بود که شامل فایل‌های توصیه شده می‌شود و توجه کاربران را به سمت آن‌ها جلب می‌کند. ناگفته نماند که مایکروسافت تغییراتی را در دیگر جزئیات طراحی فایل اکسپلورر نیز اعمال خواهد کرد تا ظاهر بخش‌های مختلف آن با یکدیگر هماهنگ شوند. مطابق انتظار، نسخه بازطراحی فایل اکسپلورر در طی هفته‌های جاری برای اینسایدرهای ویندوز عرضه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که مشخص نیست آیا طراحی جدید فایل اکسپلورر بر پایه رابط کاربری WinUI 3 (آخرین نسخه رابط کاربری نرم‌افزارهای ویندوز ۱۱) خواهد بود و یا با بروزرسانی دیگری در دسترس قرار خواهد گرفت. به هر روی، به نظر می‌رسد مایکروسافت به تدریج در حال مدرن‌سازی طراحی ویندوز ۱۱ است تا توجه کاربران بیشتری را به سوی سیستم‌عامل خود جلب کند. 

 

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما