آپدیت جدید گلکسی بادز ۲ پرو به کمک افراد کم شنوا می‌آید

اقتصاد ۱۰۰ - بروزرسانی کارامد و مفید سامسونگ توسط دو نهاد معتبر تایید شده و در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شود.

آپدیت جدید گلکسی بادز ۲ پرو به کمک افراد کم شنوا می‌آید

به گزارش گروه دانش و فناوری، امروز سامسونگ بروزرسانی بسیار جالبی را برای Galaxy Buds2 Pro اعلام کرده است که به گفته این شرکت در هفته‌های آینده عرضه می‌شود و صدای محیطی را برای افراد کم شنوا افزایش می‌دهد. شرکت سامسونگ توضیح داده که ویژگی «Ambient Sound» دو سطح اضافی را به صدای ارایه شده می‌افزاید، بنابراین اکنون در مجموع پنج سطح تقویت شده را به ارمغان می‌آورد و در واقع شنوایی بهبود یافته را برای کاربران بیشتری فراهم می‌کند.

نکته مهم اینکه کارایی این ویژگی جدید صدای محیط از طریق یک کارآزمایی بالینی انجام شده توسط آزمایشگاه تحقیقاتی سمعک و پیری دانشگاه آیووا به اثبات رسیده است. این تحقیق اخیر به این نتیجه رسیده که گلکسی بادز ۲ پرو به طور قابل توجهی درک گفتار را در افرادی که کم شنوایی خفیف تا متوسط داشتند، بهبود بخشیده است. سامسونگ می‌گوید آزمایش مشابهی که توسط مرکز پزشکی سامسونگ نیز انجام شد، نشان داد که  گلکسی بادز ۲ پرو می‌تواند ابزاری موثر برای کمک به افرادی با شنوایی کم خفیف تا متوسط برای برقراری ارتباط بهتر در یک مکان آرام باشد. هر دوی این آزمایش‌ها با استفاده از بالاترین سطح جدید برای صدای محیط، که سطح ۵ است، انجام شده است.


 

با بروزرسانی جدید می‌توانید از سطوح مختلف صدای محیطی برای هدفون چپ و راست استفاده کنید، بنابراین می‌توانید میزان تقویت صدای مورد نیاز خود را بر اساس گوش‌های خود تنظیم کنید. به علاوه می‌توانید محدوده تن صدا را از ملایم تا واضح در ۵ مرحله مختلف سفارشی کنید. همچنین اگر مایل به تنظیم دستی نبودید، از طریق «Adapt Ambient Sound» قادر خواهید بود تا تنظیم خودکار گوش‌های خود را دریافت کنید.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما