رندرهای گلکسی تب اس ۹ اولترا تغییرات جزئی طراحی آن را نشان می‌دهند

اقتصاد ۱۰۰ - تبلت موردانتظار سامسونگ در عین حفظ ظاهر نسل قبلی، با زبان طراحی محصولات سال ۲۰۲۳ غول فناوری کره جنوبی عرضه خواهد شد.

رندرهای گلکسی تب اس ۹ اولترا تغییرات جزئی طراحی آن را نشان می‌دهند

به گزارش گروه دانش و فناوری،در حال حاضر، سامسونگ بهترین و موفق‌ترین تولید‌کننده تبلت اندوریدی بازار محسوب می‌شود که تبلت پرچمدار گلکسی تب اس ۸ اولترا قدرتمندترین محصول این برند به شمار می‌رود. حالا اما امسال باید منتظر رونمایی از نسل جدید سری تبلت پرمیوم سامسونگ موسوم به سری گلکسی تب اس ۹ باشیم که در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. تا به امروز، گزارش‌های مختلفی پیرامون مدل‌های سری گلکسی تب اس ۹ در دسترس کاربران قرار گرفته است که بخشی از مشخصات فنی آن‌ها را فاش ساخته است. به تازگی نیز رندرهایی از نسخه پرمیوم این سری موسوم به گلکسی تب اس ۹ اولترا منتشر شده است که طراحی این تبلت پرمیوم را نشان می‌دهند. 

افشاگری شناخته‌شده موسوم به OnLeaks با همکاری وبسایت MySmartPrice تصاویر رندری گلکسی تب  اس ۹ اولترا به اشتراک گذاشته است. همانطور که در این تصاویر مشخص است، تبلت پرمیوم ۲۰۲۳ سامسونگ با طراحی مشابه نسل قبلی همراه خواهد شد و شاهد تغییر شگرفی در ظاهر آن نخواهیم بود. البته در راستای زبان طراحی محصولات سامسونگ در سال ۲۰۲۳، جزیره دوربین گلکسی تب اس ۹ اولترا حذف شده است و لنزهای دوربین به صورت جداگانه در بدنه دستگاه قرار گرفته‌اند. 

گلکسی تب اس ۹ اولترا از بدنه فلزی یکپارچه بهره خواهد برد و پنل پشتی این تبلت نیز میزبان نوار مشکی‌رنگ برای اتصال قلم هوشمند اس پن خواهد بود. متأسفانه ناچ دوربین سلفی گلکسی تب اس ۸ اولترا در این تبلت نیز به کار رفته است که چندان ظاهر زیبایی ندارد. انتظار می‌رود در ناچ گلکسی تب اس ۹ اولترا دو دوربین استاندارد و فوق عریض قرار بگیرد. 

شایان ذکر است در حالت عمودی، بخش پایین بدنه گلکسی تب اس ۹ اولترا در خود دو دریچه اسپیکر و درگاه USB-C را جای داده است در حالی که در قسمت بالایی بدنه دو دریچه اسپیکر دیگر دیده می‌شود. کلید‌های پاور و کنترل حجم صدا نیز در سمت راست بدنه قرار گرفته‌اند. پین‌های اتصال صفحه کلید نیز در سمت چپ بدنه جای‌گذاری شده است. ابعاد گلکسی تب اس ۹ اولترا برابر با ۳۲۶٫۴ در ۲۰۸٫۶ در ۵٫۵ میلی‌متر خواهد بود که تفاوتی با نسل قبلی آن ندارد. 

در نهایت باید اشاره کرد که براساس گزارش‌های قبلی، گلکسی تب اس ۹ اولتر از نمایشگر اولد ۱۴٫۶ اینچی با رزولوشن تصویر ۲۹۶۰ در ۱۸۴۸، تراشه Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy و باتری ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۴۵ واتی بهره خواهد برد. به علاوه، این تبلت از گواهی ضدآب و گرد‌و‌غبار IP68 و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی پشتیبانی خواهد کرد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما