برنامه رونمایی و عرضه سری آنر ۹۰ فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - نسل جدید سری پرچمدار آنر اوایل خرداد ماه برای فروش عرضه خواهد شد.

برنامه رونمایی و عرضه سری آنر ۹۰ فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،ماه نوامبر سال گذشته میلادی (آذر ۱۴۰۱) بود که برند آنر از سری پرچمدار خود به نام سری آنر ۸۰ رونمایی کرد. حالا پس از گذشت شش ماه از عرضه این سری قدرتمند، به نظر می‌رسد به زودی شاهد معرفی نسل جدید آن خواهیم بود. در این راستا، به تازگی زمان معرفی سری آنر ۹۰ شامل دو مدل آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو فاش شده است.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بلاگری به نام Yang Pat ادعا کرده است که تصاویر تبلیغاتی رسمی سری آنر ۹۰ در تاریخ ۱۹ مه سال جاری مصادف با ۲۹ اردیبهشت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به علاوه، گوشی‌های آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو در تاریخ ۲۹ مه (۸ خرداد) برای فروش عرضه خواهند شد. 

تا به امروز، آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو در دو گواهی MMIT و 3C ثبت شده‌اند و بخشی از مشخصات فنی آن‌ها فاش شده است. طبق لیست گواهی 3C، آنر ۹۰ پرو از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد در حالی که آنر ۹۰ از شارژ ۶۶ واتی بهره خواهد برد. جدا از تفاوت در سرعت شارژ، هر دوی این گوشی‌ها از شارژ معکوس نیز برخوردار خواهند بود. 

شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که سری آنر ۹۰ از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی بالا و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو با پشتیبانی از شبکه 5G بهره خواهد برد. نمایشگر این دو گوشی همچنین میزبان ناچ حفره دوربین سلفی خواهد بود. در بخش دوربین، انتظار می‌رود آنر ۹۰ پرو از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با سنسور S5KHP3 و فناوری ترکیب پیکسلی ۱۶ در ۱ برخوردار شود که با لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی همراه خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما