تیزر هواوی واچ ۴ تاج چرخان و ظاهر کلاسیک آن را نشان می‌دهد

اقتصاد ۱۰۰ - ساعت پرچمدار هواوی در تاریخ ۲۸ اردیبهشت و طی رویداد Summer 2023 این برند چینی معرفی خواهد شد.

تیزر هواوی واچ ۴ تاج چرخان و ظاهر کلاسیک آن را نشان می‌دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری، هواوی امروز به صورت رسمی اعلام کرد که رویداد معرفی محصولات Summer 2023 این برند در تاریخ ۱۸ مه مصادف با ۲۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود در طی این رویداد شاهد معرفی ساعت پرچمدار هواوی واچ ۴ و تبلت‌های جدید سری میت‌پد باشیم. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، هواوی امروز با انتشار تیزری بخشی از طراحی ساعت جدید خود را تایید کرد. 

همانطور که در تیزر رسمی این ساعت مشخص است، هواوی واچ ۴ از طراحی دایره‌ای‌شکل برخوردار خواهد بود که در راستای طراحی مدل‌های قبلی است. به علاوه، اطراف حاشیه نمایشگر مقداری خمیده است تا کار با ساعت ساده‌تر شود. یکی از ویژگی‌های برجسته طراحی هواوی واچ ۴، تاچ چرخان (Rotating Crown) است که ظاهری کلاسیک و شکیل به آن بخشیده است. البته در پس این ظاهر کلاسیک و رسمی، ساعت پرچمدار هواوی با قابلیت‌های نرم‌افزاری مدرنی همراه خواهد شد که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره می‌کنیم. 

هواوی واچ ۴ احتمالا از قابلیت اتصال ماهواره‌ای BeiDou به نام Breaking the Sky بهره خواهد برد که به کمک آن می‌تواند در مناطقی که پوشش شبکه تلفن همراه وجود ندارد، به ارسال پیام و تماس‌های اضطراری بپردازد و درخواست کمک بکند. دیگر ویژگی برجسته ساعت هواوی کنترل میزان قند خون است که برای کاربران مبتلا به بیماری دیابت بسیار کاربردی است. دقت این ویژگی برابر با ۸۵ درصد خواهد بود که برای یک وسیله غیر پزشکی بسیار خوب تلقی می‌شود. اپل نیز در حال توسعه قابلیتی مشابه برای سری اپل واچ است که احتمالا تا هفت سال آینده در دسترس نخواهد بود. 


 

شایان ذکر است قاب هواوی واچ ۴ از جنس ماده زیرکونیم خواهد بود که در برابر شکستگی و خش بسیار مقاوم است. با این بدنه مستحکم، ساعت جدید هواوی به یک وسیله قابل اطمینان برای ورزش‌ها و فعالیت‌های سخت مانند کوهنوری و صخره‌نوردی بدل خواهد شد. 

 به طور کلی، انتظار می‌رود هواوی واچ ۴ با طراحی جذاب و قابلیت‌های کارآمد خود به یکی از بهترین محصولات پوشیدنی بازار بدل خواهد شد. طبق گزارش‌های قبلی، هواوی در رویداد پیش رو خود از تبلت میت‌پد ایر و نسل جدید سری لپتاپ‌های میت‌بوک X رونمایی کند. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام


وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

تک نرخی شدن قیمت ارز به سود معیشتِ شهروندان است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما