گوشی گلکسی S23 می‌تواند با زوم دوبرابری عکس پرتره ثبت کند

اقتصاد ۱۰۰ -همانطور که می‌دانید، سامسونگ گلکسی S23 اولترا و دیگر گوشی‌های سری گلکسی S23 در اواسط فوریه 2023 عرضه شدند.

گوشی گلکسی S23 می‌تواند با زوم دوبرابری عکس پرتره ثبت کند

به گزارش گروه دانش و فناوری،از آن زمان، سامسونگ به‌روزرسانی‌های متعددی را برای گوشی‌های پرچمدار خود به منظور رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد دوربین آنها ارائه کرده است. در این بین، به‌روزرسانی آوریل 2023 چشمگیرتر از بقیه موارد بود، زیرا الگوریتم فوکوس خودکار را بهبود بخشید و چندین پیشرفت دیگر را به همراه داشت. اکنون سامسونگ روی یک آپدیت دوربین قابل‌توجه جدیدی برای گلکسی‌ S23 کار می‌کند که گزینه‌ای برای ثبت عکس‌های پرتره با زوم دوبرابری اضافه می‌کند.

در حال حاضر، گوشی هوشمند گوگل پیکسل 7 پرو ، یکی از بهترین دستگاه‌های اندرویدی است که می‌تواند عکس‌های پرتره با زوم 2برابری ثبت کند. این امکان در سری گلکسی S23 وجود ندارد، زیرا سامسونگ فقط گزینه‌ای را برای ثبت پرتره با زوم 1x یا 3 برابر با استفاده از دوربین تله‌فوتو ارائه کرده است. با این حال، بسیاری از مردم ترجیح می دهند که تصاویری با زوم 2برابری (فاصله کانونی 50 میلی‌متر) بگیرند. زیرا خیلی بزرگنمایی یا کوچک‌نمایی نمی‌شود و برخلاف زوم 3 برابری، برای ثبت عکس نیازی به فاصله زیادی از سوژه نیست.

یکی از مدیران سامسونگ که مسئول دوربین گلکسی‌ S23 است تأیید کرد که امکان ثبت عکس‌های پرتره با زوم دوبرابری با به‌روز‌رسانی بعدی ارائه خواهد شد. با توجه به اینکه این گوشی می‌تواند عکس‌های پرتره شگفت‌انگیزی با تارکردن پس‌زمینه بگیرد، زوم 2x می‌تواند گزینه‌ای فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به عکاسی موبایلی باشد.

تیم دوربین سامسونگ همچنین در حال کار بر روی حل مشکلات مربوط به Vignetting HDR است که از زمان عرضه گلکسی S23 اولترا گریبانگیر دوربین گلکسی S23 اولترا شده است. این وینیت بیشتر هنگام ثبت عکس در شرایط کم‌نور قابل مشاهده است. این اصلاح بخشی از به‌روزرسانی نرم‌افزاری بعدی گوشی خواهد بود که با توجه به شایعات اواخر این ماه منتشر می‌شود. در حالی که سری گلکسی S23 وصله امنیتی می 2023 خود را درست در ابتدای ماه دریافت کرد، اما بعد از آن خبری از هیچ اصلاح دیگری نبود. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ در حال کار بر روی آپدیت دیگری متمرکز بر دوربین برای گلکسی S23 است که در اواسط ماه مه عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما