گلکسی F54 احتمالا در طی ماه جاری معرفی خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ -گزارشی جدید بخشی از مشخصات فنی و برچسب قیمتی میان‌رده سامسونگ را فاش ساخته است.

گلکسی F54 احتمالا در طی ماه جاری معرفی خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، سامسونگ در حال توسعه یک گوشی جدید متعلق به سری گلکسی F است که با نام تجاری گلکسی F54 روانه بازار خواهد شد. این گوشی میان‌رده چندی پیش در لیست کنسول گوگل پلی قرار گرفت و عرضه آن به طور غیر مستقیم تایید شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بخشی از مشخصات فنی و برچسب قیمتی گلکسی F54 برای بازار هند فاش شده است. 

طبق این گزارش، افشاگری به نام GadgetsData ادعا کرده است که گلکسی F54 در نیمه دوم ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد. سری گلکسی F در زمره محصولات میان‌رده قدرتمند سامسونگ قرار می‌گیرد. در نتیجه، انتظار می‌رود گلکسی F54 نیز به عنوان یک میان‌رده پرمیوم در دسترس کاربران قرار بگیرد. 

این افشاگر همچنین در ادامه گزارش خود مشخصات فنی اصلی میان‌رده سامسونگ را نیز فاش ساخته است. در این راستا، گلکسی F54 احتمالا به نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. قلب تپنده دستگاه اگزینوس ۱۳۸۰ خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی تامین خواهد شد. 

سیستم دوربین گلکسی F54 شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در پنل جلویی قرار گرفته است. از دیگر مشخصات فنی احتمالی میان‌رده سامسونگ می‌توان اندروید ۱۳، محافظ صفحه گوریلا گلس ۵، سنسور اثرانگشت کنار بدنه و وای‌فای نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد GadgetsData اذعان داشته است که گلکسی F54 با قیمت پایین‌تر از ۳۰۰۰۰ روپیه (معادل ۳۶۶ دلار) روانه بازار خواهد شد. با توجه به این موضوع، گوشی سامسونگ با قیمت ۲۷۰۰۰ روپیه معادل ۳۳۰ دلار عرضه خواهد شد. 

 

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما