تبلیغات جیمیل روزبه‌روز آزاردهنده‌تر می‌شوند

اقتصاد ۱۰۰ -چند ماه پیش برای اولین‌بار گزارش شد که جیمیل تبلیغات بیشتری را در صندوق ورودی برخی از کاربران نمایش می‌دهد.

تبلیغات جیمیل روزبه‌روز آزاردهنده‌تر می‌شوند

به گزارش گروه دانش و فناوری، اسکرین‌شات در همین رابطه در توییتر به اشتراک گذاشته شده است که نشان می‌دهد گوگل ایمیل‌های واقعی تعدادی از کاربران را با پیام‌های تبلیغاتی سایت دسکتاپ جیمیل ترکیب می‌کند و کاربران از این موضوع چندان راضی نیستند.

در واقع مدت‌هاست که تبلیغات جیمیل در بالای صندوق‌های Promotions و Social ظاهر می‌شوند، اما مشکل اینجاست که هرگز جرأت نکرده بود که آن‌ها را بین پیام‌ها نمایش دهد. در حال حاضر، این تغییر جدبد باعث می‌شود که تمایز بین ایمیل‌های واقعی و تبلیغات گیج‌کننده‌تر شود، حتی اگر آیکون کوچک سبز رنگ «Ad» در کنار آنها قرار گرفته باشد. از آنجاییکه این محتوای تبلیغاتی در هیچ یک از صندوق‌های ورودی برخی کاربران ظاهر نشده است، هنوز مشخص نیست که گوگل در حال آزمایش این تغییر است یا قصدش این است که آن را به‌طور تدریجی عرضه کند.

تبلیغات جیمیل روزبه‌روز آزاردهنده‌تر می‌شوند

علاوه بر این، در هفته‌های اخیر، برخی از کاربران در برنامه موبایل جیمیل نیز متوجه تبلیغاتی شده‌اند که به شکل تصاویری آزاردهنده و با اندازه کامل در بالای صندوق پستی آنها نمایش داده می‌شود.

وب‌سایت گوگل هنوز به‌طور دقیق اعلام نکرده که چرا این تبلیغات در وسط صندوق‌های ورودی کاربران قرار می‌گیرند و قصد داد این روند را ادامه دهد یا خیر. یکی از صفحه‌های پشتیبانی گوگل می‌گوید که جیمیل «در بالای برگه‌های افراد تبلیغات قابل گسترش» را ارائه می‌دهد. از طرف دیگر، صفحه دیگری درباره کمپین‌های Discovery گوگل، نمونه‌ای از تبلیغات جیمیل را نشان می‌دهد که در بالای صندوق ورودی کاربر ظاهر می‌شود.

در پاسخ به نگرانی های یکی از کاربران در مورد ظاهرشدن تبلیغات در صندوق ورودی در توییتر، حساب رسمی جیمیل به طور مبهم پاسخ داد که «خوب به نظر نمی‌رسد» و و صفحه پشتیبانی گوگل را برای او ارسال کرد که در آن نحوه عملکرد تبلیغات توضیح داده شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این تغییر منتشر نشده است و باید بیشتر منتظر بمانیم تا ببینیم گوگل چطوره به این موضوع واکنش نشان می‌دهد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما