نسل جدید پیکسل واچ در کنار سری پیکسل ۸ معرفی خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ -به تازگی گزارش شده که گوگل در کنار معرفی پرچمداران جدید خود، از نسل دوم ساعت هوشمند پیکسل واچ نیز رونمایی خواهد کرد.

نسل جدید پیکسل واچ در کنار سری پیکسل ۸ معرفی خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،ساعت‌های هوشمند معمولا به صورت سالیانه آپدیت می‌شوند و شرکت‌هایی چون اپل و سامسونگ نیز هر سال نسخه جدیدی از اپل واچ یا گلکسی واچ‌های خود را معرفی می‌کنند. شرکت گوگل نیز که به تازگی وارد بازار ساعت‌های هوشمند شده است؛ قصد معرفی نسل جدید پیکسل واچ در کنار سری پیکسل ۸ را دارد.

با توجه به سابقه پیشین گوگل در معرفی پرچمداران خود، احتمالا در ماه اکتبر شاهد رونمایی از گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو خواهیم بود. متاسفانه، در حال حاضر جزئیات خاصی درباره ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ وجود نداشته و تنها شاهد گمانه‌زنی‌ها هستیم.

به احتمال زیاد، گوگل تغییرات چندانی را در نسل جدید این ساعت هوشمند اعمال نکرده و صرفا با نسخه‌ای بهبود یافته روبرو خواهیم شد. مشکلات اصلی پیکسل واچ، حاشیه‌های بسیار ضخیم اطراف نمایشگر و همچنین نمایشگر کوچک آن بودند؛ بنابراین امیدواریم که گوگل در نسل بعدی از نمایشگر بزرگ‌تری استفاده کرده و ضخامت حاشیه‌های اطراف آن را نیز کاهش دهد.


 

از نظر سخت افزاری، گوگل احتمالا از چیپست کوالکام اسنپدراگون W5 پلاس در این ساعت هوشمند استفاده خواهد کرد که احتمالا، موجب افزایش عمر باتری آن خواهد شد. نسل اول پیکسل واچ تنها در یک سایز روانه بازار شد و بعید نیست که برای جذب کاربران بیشتر، گوگل پیکسل واچ ۲ را در سایز‌های متفاوتی عرضه کند.

در روز ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت)، شاهد برگزاری رویداد Google I/O 2023 نیز خواهیم بود و این شرکت احتمالا از گوشی میان رده پیکسل 7a و همچنین نخستین گوشی تاشو خود یا همان پیکسل فولد رونمایی می‌کند. طی این رویداد، امکان نمایش تیزر‌هایی از سری پیکسل ۸ و همچنین پیکسل واچ ۲ نیز وجود دارد.


 

درباره ساعت‌ هوشمند پیکسل واچ گوگل و احتمال عرضه نسل دوم آن چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، گوگل باید در نسل دوم این محصول چه تغییراتی را اعمال کند؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما