به‌روزرسانی تازه استیم؛ دسترسی کاربران به اطلاعات سازندگان و ناشران بازی

اقتصاد ۱۰۰ -امروز، شرکت «والو» (Valve) به‌روزرسانی جدیدی برای پلتفرم «استیم» (Steam) منتشر کرد که در پی آن دسترسی کاربران به اطلاعات سازندگان و ناشران بازی‌های کامپیوتری فراهم می‌شود.

به‌روزرسانی تازه استیم؛ دسترسی کاربران به اطلاعات سازندگان و ناشران بازی

به گزارش گروه دانش و فناوری،منوی اتوماتیک جدید پلتفرم Steam دسترسی کاربران به تگ‌ها، اسامی سازندگان و ناشران بازی‌های رایانه‌ای را فراهم می‌کند. این موتور جستجوگر قرار است نتایج مناسبی از فرانچایزهای بزرگ و نسخه‌های آزمایشی بازی‌های مهم را ارائه دهد. گفتنی است اگر کاربری کلمه‌ای نادرست را در نوار منو تایپ کند، عملکرد موتور جستجوگر نیز هوشمندتر از گذشته نتایج را به کاربر ارائه می‌دهد. این به‌روزرسانی‌ها همچنین از طریق «استیم موبایل» (Steam Mobile) یا وب‌سایت «استیم» هنگام مرور در گوشی‌های همراه قابل مشاهده خواهند بود.

به روز رسانی جدید استیم

 

دومین تغییر تازه پلتفرم Steam، اضافه‌شدن دو تریلر در ابتدای صفحه اختصاصی هر بازی است. به عنوان مثال، با ورود به صفحه اختصاصی بازی Star Wars: Jedi Survivor، کاربران ابتدا دو تریلر از این بازی را مشاهده می‌کنند و سپس می‌توانند به تصاویر آن دسترسی پیدا نمایند. در قسمت پشتیبان، همچنین امکان تعیین محدودیت‌های کشور یا زبان در هر ویدیو وجود دارد. در صورتی که این موارد ظاهر نشوند، تریلرها به صورت خودکار برای کاربران نمایش داده می‌شوند. تریلرهای به نمایش گذاشته‌شده معمولا شامل تریلرهای سینماتیک، تیزر، گیم‌پلی و مصاحبه‌های اعضای استودیو سازنده است.

شایان ذکر است شرکت Valve قصد دارد در به‌روزرسانی آینده خود، امکان تغییر رزولوشن، تغییر سرعت ابزار پخش‌کننده و بارگذاری زیرنویس را برای تریلرهای موجود در پلتفرم Steam فراهم کند.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما