هر آنچه از کنفرانس Google I/O 2023 انتظار داریم

اقتصاد ۱۰۰- در رویداد Google I/O 2023 با جدیدترین محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گوگل روبه‌رو خواهیم شد.

هر آنچه از کنفرانس Google I/O 2023 انتظار داریم

به گزارش گروه دانش و فناوری، کنفرانس Google I/O 2023 چند روز دیگر و در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و غول فناوری آمریکایی طبق روال سال‌های گذشته جدیدترین نسخه محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اکوسیستم خود را در این رویداد معرفی خواهد کرد که جدیدترین نسخه اندروید مهم‌ترین آن‌هاست.

رویداد  Google I/O 2023 ، یکی از مهم‌ترین رویدادهای سالیانه دنیای فناوری، در تاریخ ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت‌ماه) آغاز می‌شود و برخلاف سال‌های گذشته، تنها یک روز در آمفی‌تئاتر ساحلی در شهر مانتین ویوی کالیفرنیا برگزار می‌گردد. عموم مردم می‌توانند این رویداد جذاب را آنلاین تماشا کنند. در این مطلب فهرست مورد انتظارترین محصولاتی را که گوگل احتمالاً در مهم‌ترین رویداد سالیانه خود رونمایی خواهد کرد، بیان کنیم.

البته گوگل هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد محصولاتی که در این رویداد رونمایی خواهد کرد، ارائه نکرده و فهرست ارائه‌شده در این مطلب براساس شایعات و اطلاعات غیررسمی منتشرشده، تهیه شده است.

اندروید ۱۴

اندروید ۱۴

نسخه‌های پیش‌نمایش توسعه‌دهنده   اندروید ۱۴  و همچنین نسخه بتای عمومی آن اکنون منتشر شده. کاربران گوشی‌های پیکسل گوگل که از این نسخه از اندروید پشتیبانی می‌کند، می‌توانند هم‌اکنون آن را روی گوشی‌های خود نصب کنند؛ بنابراین انتظار می‌رود در رویداد I/O امسال تنها قابلیت‌های جدید جدیدترین نسخه اندروید معرفی شوند.

اکنون اندروید ۱۴ و ۱۳ تفاوت اساسی با یکدیگر ندارند و احتمالاً گوگل قصد دارد انتشار آپدیت‌های جدید اندروید ۱۴ را به رویداد Google I/O موکول کند.

مشخص نیست گوگل در روز رویداد برای جدیدترین نسخه اندروید چه برنامه‌ای دارد؛ اما احتمالاً نسخه بتای جدید آن را همراه با تعدادی از ویژگی‌های جدید رونمایی خواهد کرد. چنانچه گوگل طبق زمان‌بندی اندروید ۱۴ عمل کند، احتمالاً نسخه پایدار رسمی آن را در ماه اوت منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو


وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

تک نرخی شدن قیمت ارز به سود معیشتِ شهروندان است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما