سامسونگ تغییری در طراحی گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس اعمال نخواهد کرد

اقتصاد ۱۰۰ - شایعه‌ای جدید ادعا می‌کند که سامسونگ از طراحی سری پرچمدار خود رضایت کامل دارد و نباید منتظر تغییر طراحی گسترده‌ای در سری گلکسی اس ۲۴ باشیم.

سامسونگ تغییری در طراحی گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس اعمال نخواهد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری، طراحی جذاب یک گوشی هوشمند به سادگی می‌تواند فروش موفق دستگاه را تضمین کند و یا از آن سو، ظاهر نه چندان زیبا نیز باعث می‌شود که کاربران جذب گوشی هوشمند نشوند و نتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. طراحی جذاب و ظاهر زیبا از اصلی‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند مخصوصا محصولات پرچمدار محسوب می‌شوند که هویت ویژه‌ای را به دستگاه می‌بخشند.

سامسونگ امسال تغییراتی را در طراحی سری پرچمدار خود یعنی گلکسی اس ۲۳ اعمال کرد که اصلی‌ترین آن‌ها حذف جزیره دوربین به شمار می‌رود. کاربران نیز به نظر از این طراحی جدید استقبال خوبی کرده‌اند و سری پرچمدار جدید سامسونگ فروش موفقی را تجربه می‌کنند.  در این راستا، به تازگی گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند سری پرچمدار سال ۲۰۲۴ سامسونگ یعنی سری گلکسی اس ۲۴ نیز با طراحی مشابه نسل قبلی روانه بازار خواهند شد. 

افشاگری شناخته‌شده و پرکار به نام Revegnus در گزارش جدید خود ادعا کرده است که گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس از طراحی مشابه گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس برخوردار خواهد بود. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد سامسونگ از طراحی حال حاضر سری پرچمدار خود رضایت کامل دارد و احتمالا توجه خود را بر بهبود دیگر بخش‌های سری گلکسی اس ۲۴ معطوف خواهد کرد. 

شایان ذکر است عدم تغییر طراحی گلکسی اس ۲۴ برای برخی از کاربران احتمالا نکته‌ای منفی به حساب آید چرا که سری پرچمدار سامسونگ در سال‌های گذشته تغییراتی زیادی در بخش ظاهر نداشته است. با این وجود، سری گلکسی اس ۲۳ همین حالا هم از ظاهر جذابی بهره می‌برد و به نظر می‌رسد سامسونگ نیاز ندارد با تغییر طراحی سری گلکسی اس ۲۴ دست به ریسک بزرگی بزند. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما