تصاویر پردازشگر AD106 کارت گرافیک RTX 4060 Ti منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - رقابت در بازار کارت گرافیک‌های میان‌رده کم کم در حال داغ شدن است.

تصاویر پردازشگر AD106 کارت گرافیک RTX 4060 Ti منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،هر دو شرکت انویدیا و AMD دارند برای عرضه کارت گرافیک‌های میان‌رده از خانواده‌های RDNA 3 و Ada Lovelace برنامه‌ریزی می‌کنند و قرار است کارت‌های جدید این دو شرکت، بازار کارت گرافیک‌های زیر 500 دلار را با خود اختصاص بدهند. البته قیمت دقیق کارت‌های جدید این دو شرکت هنوز مشخص نیست، اما با وضعیت فعلی قطعاً این دو شرکت باید قیمت کارت‌های جدید را طوری تعیین کنند که وضعیت بازار تعدیل بشود. وضعیت فعلی برای فروش کارت‌های گرانقیمت اصلاً مناسب نیست. در هر حال، به تازگی تصاویری از پردازشگر AD106 کارت گرافیک RTX 4060 Ti منتشر شده که خبر از عرضه نزدیک این کارت می‌دهد.

تصاویر جدید پردازشگر AD106 350 کارت گرافیک GeForce RTX 4060 Ti توسط MEGAsizeGPU منتشر شده‌اند. این اکانت توییتر همیشه در انتشار اخبار و شایعات کارت گرافیک‌های Ada Lovelace پیش‌قدم بوده است. حتی مشخصات اولیه این کارت گرافیک نیز طی زمان، توسط همین حساب توییتر هم منتشر شده بود.

کارت گرافیک RTX 4060 Ti قرار است به پردازشگر گرافیکی AD106 350 مجهز بشود که 4352 هسته CUDA دارد و نسخه کامل پردازشگر AD106 نیست (نسخه کامل آن 4608 هسته دارد). حافظه این کارت گرافیک نیز 8 گیگابایت GDDR6 از طریق یک رابط 128 بیتی است. متأسفانه حافظه این کارت گرافیک نسبت به RTX 3060 Ti رابط باریک‌تری دارد (128 بیت نسبت به 256 بیت).

رابط اصلی کارت گرافیک RTX 4060 Ti نیز تنها یک رابط PCIe 4.0 x8 است که معمولاً در کارت‌های پائین‌رده آن را می‌بینیم. ترکیب این رابط ضعیف در کنار رابط 128 بیتی حافظه، به ما می‌گویند که کارت گرافیک RTX 4060 Ti قرار نیست در رزولوشن‌های بالا عملکرد درخشانی از خودش نشان بدهد؛ چرا که اجرای بازی‌ها در رزولوشن‌های بالا بیش از هر چیز به حافظه کارت بستگی دارد. البته همۀ این‌ها حدسیات هستند و برای اینکه عملکرد واقعی این کارت گرافیک را ببینیم، باید تا عرضه آن صبر کنیم. این کارت گرافیک به احتمال زیاد در ماه می عرضه می‌شود.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما