مایکروسافت پایان کار رسمی ویندوز 10 را اعلام کرد

اقتصاد ۱۰۰ - مایکروسافت روز پنجشنبه در یک پست وبلاگی اعلام کرد که ویندوز 10 22H2 نسخه نهایی این سیستم عامل و پایان کار رسمی آن خواهد بود.

مایکروسافت پایان کار رسمی ویندوز 10 را اعلام کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری،البته فعلا مایکروسافت این سیستم عامل را به حال خود رها نمی‌کند و تمام نسخه‌های ویندوز 10 تا 14 اکتبر 2025 (22 مهر 1404)، یعنی زمانی که مایکروسافت پشتیبانی را به صورت کامل پایان می‌دهد، با به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه پشتیبانی می‌شوند. (برخی از نسخه‌های منتشر شده در کانال خدمات طولانی‌مدت یا LTSC، حتی پس از پایان تاریخ پشتیبانی، به‌روزرسانی‌های ویژه‌ی خود را دریافت می‌کنند.)​

به همین دلیل مایکروسافت کاربران سیستم عامل خود را تشویق می‌کند که هرچه زودتر به ویندوز 11 نقل مکان کنند زیرا دیگر ویندوز 10 هیچ ویژگی جدیدی دریافت نخواهد کرد.

پایان کار رسمی ویندوز 10

اکنون که ویندوز 11 بیش از یک سال و نیم است که منتشر شده، خیلی عجیب نیست که این شرکت شروع به کنار گذاشتن توسعه ویندوز 10 کرده باشد، سیستم عاملی که اولین بار در سال 2015 راه اندازی شد. با این تصمیم مایکروسافت یک قدم رو به جلو برداشته است. در واقع از زمانی این شرکت فروش دانلودهای ویندوز 10 در ژانویه (دی ماه سال گذشته) متوقف کرد، ما انتظار پایان پشتیبانی از این سیستم عامل موفق را داشتیم.

انتقال از یک سیستم عامل به نسخه جدیدتر آن چیز بدی نیست، اما با توجه به اینکه ویندوز 11 نیاز به سخت افزارهای به روزی دارد، این انتقال می‌تواند برای کاربران هزینه‌های جانبی زیادی داشته باشد. اما به هر حال مایکروسافت دیگر دوست ندارد کاربران از ویندوز 10 استفاده کنند، زیرا آنها قصد دارند تمام تمرکز خود را بر روی ویندوز 11 بگذارند که طبیعتا از پتانسیل بسیار بالایی برای توسعه پیدا کردن دارد.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما