همکاری ایلان ماسک و بایننس علیه ربات‌های توئیتر

بایننس به عنوان بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، برای خرید توییتر توسط ایللان ماسک، 500 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است.

همکاری ایلان ماسک و بایننس علیه ربات‌های توئیتر

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ، بایننس به عنوان بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، برای خرید توییتر توسط ایللان ماسک، 500 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است. از این به بعد نیز قرار است که بایننس با تیم‌های ایلان ماسک برای توسعه و ترکیب راه حل‌های مبتنی بر بلاک چین برای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر همکاری کند. این مشارکت به بایننس فرصتی عالی برای ادغام رسانه‌های اجتماعی و اخبار، در آینده مورد نظر آنها در Web3 می‌دهد که بر روی بلاک چین تمرکز کرده است.

حمایت تمام قد ژائو از ایلان در مورد توییتر

چانگ‌پنگ ژائو، مدیر عامل Binance که با نام مستعار CZ نیز شناخته می‌شود، در چند وقت اخیر از تمام جاه‌طلبی‌های ایلان ماسک برای توییتر، از همان مراحل اولیه حمایت کرده است. Binance به‌عنوان یک سرمایه‌گذار مشترک در سهام، به جمع شرکای دیگر ماسک، از جمله Sequoia Capital، Fidelity Management، Andreessen Horowitz و Brookfield پیوسته است.

پس از تردیدهای ماسک در اوایل سال جاری میلادی، برخی از تحلیلگران تعهد بایننس به این سرمایه گذاری را زیر سوال بردند. اما در مصاحبه ژوئن بلومبرگ بود که، ژائو موضع شرکتش را روشن کرد و اظهار داشت که حمایتش تنها در صورتی باقی خواهد ماند که ماسک این کار را دنبال کند: “…اگر او ساکت است، ما هم ساکت هستیم.” در واقع او خود را به نوعی مطیع تصمیات ایلان ماسک نشان داده و ظاهرا همه چیز را به او محول کرده است.

9

بعد از آن توییتی در 27 اکتبر (5 آبان) از ژائو منتشر شد که در آن به پرسش‌هایی مبنی بر اینکه آیا بایننس به قول خود پایبند بوده و سرمایه‌گذاری را دنبال کرده است یا خیر. اما در نهایت در توییت دیگری در 28 اکتبر (6 آبان) تایید کرد که این تعهد واقعاً تکمیل شده است و با افتخار می گوید: بیایید پرنده را آزاد کنیم.

 

فناوری بلاک چین چیز جدیدی در توییتر نیست

بایننس قصد دارد از سرمایه‌گذاری خود برای پیشرفت به سمت Web3 استفاده کند، نسخه‌ای به روز شده و غیرمتمرکز اینترنت با تمرکز بر ارتقای مالکیت کاربر، مقاومت در برابر سانسور، تمرکززدایی، راه حل‌های هویتی بهتر و پرداخت‌های بومی که به موسسات مالی امروزی متکی نیستند. تغییر تمرکز نشان دهنده انحراف از Web2.0 امروزی است که بر مشارکت کاربر، تولید محتوای کاربرپسند و قابلیت همکاری در پلتفرم ها و راه حل‌ها تاکید دارد.

از بین بردن ربات‌ها، هدف والای ایلان و CZ

همچنین بایننس امیدوار است با همکاری ایلان ماسک و استفاده از بلاک چین به کاهش تعداد ربات‌ها تا حد امکان کمک کند. درواقع ربات‌ها مهم‌ترین انگیزی ایلان ماسک برای مالکیت توییر جهت اصلاح آن بوده‌اند. او اصرار داشت که شیوع آنها بسیار بیشتر از آنچه قبلاً گزارش شده بود بود. بایننس تمایل خود را برای توسعه یک راه حل زنجیره‌ای برای مبارزه با تکثیر ربات‌ها ابراز کرده است. با این حال، مدیریت جدید توییتر هنوز طرح یا برنامه‌ای مشخص را برای مبارزه با این مشکل را فاش نکرده است.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما