پیش نمونه های کنسول دستی ROG Ally – نگاهی نزدیک به پردازشگر Ryzen Z1 Extreme

اقتصاد ۱۰۰ -به تازگی تصاویر جدیدی از نمونه‌های اولیه کنسول دستی ROG Ally ایسوس منتشر شده‌اند.

پیش نمونه های کنسول دستی ROG Ally – نگاهی نزدیک به پردازشگر Ryzen Z1 Extreme

به گزارش گروه دانش و فناوری،  این‌ها طرح‌های آزمایشی این کنسول هستند و این کنسول ممکن بوده یکی از این شکل‌ها را داشته باشد. طراحی این کنسول چندین بار تغییر کرده و اندازه نمایشگر آن نیز چندین بار اصلاح شده، تا در نهایت شرکت ایسوس طرح فعلی را برگزیده است. البته شرکت ایسوس حتی یک بار هم قصد نکرده مانند کنسول «استیم دک» از تاچ پد برای کنسول استفاده کند و علاوه بر آن، کنترلرهای قابل جداسازی نیز برای مدتی جزو طراحی این کنسول بوده‌اند.

 

تصاویر جدیدی که توسط Engadget منتشر شده‌اند، PCB کامل کنسول دستی ROG Ally ایسوس را به همراه پردازشگر سفارشی AMD Ryzen Z1 Extreme با معماری‌های RDNA 3 و Zen 4 نشان می‌دهند. این پردازشگر از کارت گرافیک اکسترنال XG Mobile شرکت ایسوس نیز پشتیبانی می‌کند که حتی در مدل RTX 4090 نیز قابل سفارش است.

در ظاهر هیچ فرق خاصی بین تصویر پردازشگر سفارشی Z1 Extreme و تصاویر نمایش داده شده توسط AMD طی رویداد CES دیده نمی‌شود، به جز اینکه تعدادی خازن حذف یا جابجا شده‌اند. متأسفانه تصاویر جدیدی از پردازشگرهای Ryzen 7040HS Phoenix در دسترس نیستند، چرا که لپ تاپ‌های بررسی شده با این پردازنده‌ها در خنک کننده خود فلز مایع دارند و بررسی‌کنندگان آن‌ها را صرفاً به خاطر یک عکس، کالبدشکافی نمی‌کنند.

تصاویر دیگر منتشر شده توسط Engadget، این کنسول را از زوایای مختلف نشان می‌دهند، البته نسخه نهایی آن که بارها آن‌ را دیده‌ایم. این کنسول که تصاویر آن منتشر شده همان کد مدل قبلی یعنی RC71L را دارد و هنوز با مدل دیگر این کنسول ملاقات نکرده‌ایم. با این حساب، تأیید می‌شود که پردازشگر Ryzen Z1 Extreme یک نسخه سفارشی از پردازنده 8 هسته‌ای Ryzen 7 7840U است.

اینکه شاهد انتشار تصاویر نمای نزدیک از کنسول دستی ROG Ally ایسوس هستیم، نشان می‌دهد که تا آغاز عرضه این کنسول زمان زیادی نمانده است. به احتمال زیاد تا پایان ماه می با این کنسول ملاقات خواهیم کرد.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما