گلکسی اس 24 با تراشه اگزینوس 2400 عرضه خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ -پس از یک سال عرضه انحصاری اسنپدراگون 8 نسل 2 در تمام مناطق جهان، به نظر می‌رسد سامسونگ با سری گلکسی اس 24 بازهم به استفاده از تراشه‌ی اگزینوس باز می‌گردد.

گلکسی اس 24 با تراشه اگزینوس 2400 عرضه خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،با این حال، این یک اجرای کامل نخواهد بود، بلکه یک اجرای محدود به منظور آزمایش خواهد بود. در طی دو هفته گذشته، ما چیزهای زیادی در مورد تراشه اگزینوس 2400 شنیده‌ایم، و با هر اطلاعات جدید، مشخص می‌شود که سامسونگ واقعاً در حال کار بر روی یک محصول جدید است و احتمال زیادی وجود دارد که بتوان آن را همراه با گلکسی اس 24 آینده معرفی کرد.​

نکته امروز تایید نیست بلکه شایعه‌ای است که نشان می‌دهد نسخه پایه گلکسی اس 24 در برخی مناطق از تراشه اگزینوس 2400 استفاده می‌کنند، البته این در حالی که نسخه پلاس و نسخه Ultra هر دو دارای اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی هستند.

و دوباره، هنوز 100% تایید نشده است، بنابراین نیازی به وحشت نیست، مدل پایه به این معنی نیست که کل جهان در اس 24 اگزینوس دریافت می‌کند ،محدود خواهد شد

سال آینده e2400 فقط یک ویترین اولیه برای نشان دادن اینکه سامسونگ تیم exynos و ریخته‌گری را تعمیر کرده است خواهد بود.

*امیدوارم خراب نشوند یا نسوزد


 

تراشه اگزینوس 2400 گلکسی اس 24

اکنون، مهم این است که بدانید این منبع ادعا کرده است که گلکسی اس 24 تنها در مناطق منتخب از تراشه اگزینوس 2400 استفاده می‌کند. هنوز نمی‌توان گفت دقیقا چه مناطقی، اما می‌توان تصور کرد که سامسونگ مناطقی را انتخاب می‌کند که گوشی‌ها از نظر فروش بهترین عملکرد را دارند. بر اساس برخی داده‌های اخیر، متوجه شدیم که گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 اولترا بیشترین فروش را داشتند و نسخه پلاس کمترین فروش را داشت. از همین رو شایعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ ممکن است نسخه پلاس را در سال آینده از بین ببرد وجود دارد، اما در حال حاضر نمی‌توان آن را ثابت کرد.

در صورتی که سامسونگ این تصمیم را عملی کند، وارد دوره‌ای چالش برانگیزی برای سامسونگ خواهیم شد. به هر حال سامسونگ باید بتواند به خود و مصرف کنندگان ثابت کند که توانایی تامین یک تراشه با عملکرد مناسب و درخور نام سری گلکسی اس خودش را دارد. پردازنده‌ای که توانایی رقابت با اسنپدراگون 8 نسل 3 را داشته باشد.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما