گوشی‌هایی با عمر طولانی‌تر با فناوری باتری جدید سامسونگ

اقتصاد ۱۰۰ -گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ ظرفیت باتری متفاوتی دارند، از باتری کوچک 3900 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی S23 گرفته تا باتری غول‌پیکر 5000 میلی‌آمپر ساعتی در S23 اولترا.

گوشی‌هایی با عمر طولانی‌تر با فناوری باتری جدید سامسونگ

به گزارش گروه دانش و فناوری،با این حال، به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در حال آماده‌سازی فناوری جدیدی است که می‌تواند عمر باتری بهتری را در سراسر جهان ارائه دهد.

نشریه کره‌ای The Elec گزارش می‌دهد که سامسونگ SDI با دو شرکت چینی برای توسعه تجهیزاتی جهت ایجاد طرح‌های باتری انباشته کار می‌کند.

گوشی‌هایی با عمر طولانی‌تر با فناوری باتری جدید سامسونگ

این رسانه اشاره می‌کند که سامسونگ قبلاً از این رویکرد برای طراحی باتری خودروهای الکتریکی استفاده می‌کرد. با این حال، ظاهراً این طراحی جدید به حوزه گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و سایر لوازم الکترونیکی مصرفی نیز راه یافته است.

طبق گزارش‌ها، این تکنیک، مواد باتری را روی هم قرار می‌دهد تا طراحی‌های فشرده‌تر و چگالی انرژی بیشتری را فراهم کند. در مقایسه، در حال حاضر مواد باتری به شکل «ژله رول» پیچیده شده و در قوطی‌ها قرار می‌گیرند.

به طور مشخص‌تر، این روش جدید می‌تواند چگالی انرژی را تا بیش از 10 درصد بهبود بخشد. بنابراین، طراحی جدید باتری، امکانات وسوسه‌انگیزی برای دستگاه‌های آینده سامسونگ به ارمغان می‌آورد.

برای مثال، با این تغییرات، گوشی‌های آینده سامسونگ باتری‌های بادوام‌تری خواهند داشت. احتمالاً این بدان معناست که ظرفیت باتری 10٪ افزایش می‌یابد. این یعنی باتری گوشی گلکسی اس استاندارد به جای 3900 میلی‌آمپر ساعتی ظرفیتی معادل 4290 میلی‌آمپر خواهد داشت. علاوه‌ بر این، ظرفیت‌ باتری گوشی‌های اولترا سامسونگ نیز از 5000 میلی‌آمپر در ساعت به 5500 میلی‌آمپر می‌رسد.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ بتواند از این فناوری برای حفظ ظرفیت باتری استفاده کند و در عین حال اندازه باتری را نیز کاهش دهد. این تغییر به شرکت اجازه می‌دهد که طراحی‌های فعلی گوشی‌های هوشمند را حفظ و یا حتی کوچک کند.

تا کنون هیچ اطلاعیه‌‌ای در مورد زمان عرضه فناوری باتری جدید سامسونگ منتشر نشده است. بنابراین بعید بنظر می‌رسد که سری گلکسی S24 سامسونگ به فناوری باتری انباشته مجهز شود. در هر حال، باید بیشتر منتظر بمانیم تا گوشی‌هایی با این فناوری وارد بازار شوند.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما