عرضه تبلت‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک به زودی

یک تبلت مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک در حال توسعه است که البته هنوز نام تجاری آن مشخص نشده است. در این راستا، شایعات مختلف اذعان داشته‌اند تبلت مورد نظر این افشاگر چینی ممکن است همان سری شیائومی پد 6 باشد.

عرضه تبلت‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک به زودی

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰و به نقل ازجی اس ام، افشاگر برجسته چینی به نام DigitalChatStation در گزارش جدید خود ادعا کرده است که یک تبلت مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک در حال توسعه است که البته هنوز نام تجاری آن مشخص نشده است. در این راستا، شایعات مختلف اذعان داشته‌اند تبلت مورد نظر این افشاگر چینی ممکن است همان سری شیائومی پد 6 باشد.

باید اشاره کرد این برای اولین بار نیست که DigitalChatStation اطلاعاتی را پیرامون تبلت شیائومی منتشر می‌کند. قبلا و در ماه ژوئن، این افشاگر گزارش داده بود که شیائومی در حال توسعه و ساخت یک تبلت با نمایشگر 14 اینچی است. به علاوه، در گزارش این افشاگر ذکر شده بود که این تبلت گران‌ترین تبلت سری شیائومی پد 6 خواهد بود که از مشخصات فنی پرچمداری بهره خواهد برد.

شایان ذکر است که گزارش‌های مختلف اذعان داشته‌اند سری تبلت شیائومی پد 6 به عنوان رقیب مستقیم دیگر تبلت‌های پرچدار بازار مانند آیپد پرو 2022 و سری گلکسی تب اس 8 الترا روانه بازار خواهد شد. در نتیجه، ممکن است نسخه بالارده پرمیوم سری شیائومی پد 6 با نام شیائومی پد 6 پرو / الترا عرضه شود. قبلا نیز گزارشی منتشر شده بود که ضمن تایید این ادعا اعلام کرده بود که این تبلت به تراشه دایمنسیتی 9000 مجهز خواهد بود.

براساس شایعات پیشین، سری شیائومی پد 6 احتمالا شامل سه مدل خواهد بود که از مشخصات فنی پرچمدار مانند نمایشگر اولد LTPO با نرخ نوسازی 144 هرتزی و شارژ 120 واتی پشتیبانی می‌کند. به علاوه، نرم‌افزار این سری تبلت نیز احتمالا اندروید 13 خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که سری شیائومی 13 مجهز به نسل جدید تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل دو احتمالا تا پایان ماه نوامبر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در این راستا، به نظر می‌رسد پیش‌نمایشی از تبلت پرچمدار شیائومی پد 6 نیز در طی رویداد معرفی سری شیائومی 13 در اختیار کاربران قرار خواهد  گرفت.

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما