باندل کارت گرافیک Arc A750 با RTX 4090 در ژاپن

اقتصاد ۱۰۰ - به تازگی خرده‌فروشی ژاپنی NTT-X طرحی برای باندل کردن کارت گرافیک Arc A750 اینتل با کارت گرافیک RTX 4090 انویدیا در نظر گرفته است.

باندل کارت گرافیک Arc A750 با RTX 4090 در ژاپن

به گزارش گروه دانش و فناوری،به خریداران برخی مدل‌های کارت پرچمدار انویدیا، یک دستگاه کارت گرافیک A750 اهدا می‌کند. این طرح تنها محدود به پنج دستگاه کارت گرافیک RTX 4090 خواهد بود. شاید این طرح محدود و مختصر باشد، اما در نود خود جالب است و معمولاً دو کارت گرافیک را باهم در یک باندل نمی‌بینیم.

اینطور که رسانه‌های ژاپنی گزارش داده‌اند، کارت گرافیک Arc A750 قرار است با کارت گرافیک RTX 4090 TUF Gaming OC شرکت ایسوس باندل بشود که یکی از محبوب‌ترین مدل‌های سفارشی کارت گرافیک RTX 4090 است. این جشنواره از ساعت 23:00 روز 30 آوریل به وقت محلی آغاز می‌شود و پنج خریدار اول این کارت از این ساعت، یک دستگاه کارت گرافیک Arc A750 نیز دریافت می‌کنند.

محدود بودن این جشنواره به تنها پنج خرید اول، تا حد خوبی تضمین می‌کند که فقط ربات‌ها موفق به خرید آن‌ها می‌شوند؛ البته فروش کارت‌های نو و پلمپ – مخصوصاً یک کارت پرچمدار مثل RTX 4090 – چندان کار دشواری هم نیست و سود شرکت در این جشنواره بالاست.

نظرتان درباره استفاده از کارت گرافیک Arc A750 و RTX 4090 به طور همزمان روی یک سیستم چیست؟ شاید برایتان جالب باشد؛ برخی کاربران از کارت گرافیک‌های Arc برای گیمینگ استفاده نمی‌کنند و از آن‌ها به عنوان یک ویدیو انکودر قدرتمند AV1 کنار کارت گرافیک گیمینگ خود استفاده می‌کنند. البته کارت گرافیک RTX 4090 خودش یکی از قدرتمندترین انکودرهای H264 و AV1 را دارد و نیازی به کارت گرافیک کمکی کنار خود ندارد!

قیمت کارت گرافیک Arc A750 اینتل در ماه فوریه به تنها 279 دلار کاهش پیدا کرد و بعد از این کاهش قیمت، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین کارت گرافیک‌های بازار شد. در واقع، این کارت گرافیک در حال حاضر پرفروش‌ترین کارت گرافیک روی همین پلتفرم ژاپنی است:

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما