ساعت جدید گارمین هرگز نیازی به شارژ نخواهد داشت

اقتصاد ۱۰۰ - اگر به ساعت‌های گران‌قیمتی مثل اپل واچ اولترا و سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو نگاه کرده و فکر کنید که آنها همه نیازهای شما را برطرف نمی‌کنند.

ساعت جدید گارمین هرگز نیازی به شارژ نخواهد داشت

به گزارش گروه دانش و فناوری،احتمالا ساعت هوشمند Instinct 2X Solar گارمین محصولی باشد که جای آن در زندگی شما خالی است‌. ساعت جدید گارمین با انرژی خورشیدی کار می‌کند و هرگز نیاز به شارژ مجدد نیاز نخواهد داشت.

Instinct 2X Solar ترکیبی از ویژگی‌های رده‌بالای اپل واچ اولترا و استحکام G-Shock کاسیو است که با قابلیت‌های مربوط به سلامت و ردیابی فعالیت گارمین کامل شده است.

کیس پلیمری 50 میلی‌متری این ساعت استانداردهای MIL-STD-810 را برای مقاومت در برابر آب، ضربه و حرارت برآورده می‌کند. این محصول می‌تواند تا عمق 100 متری آب دوام بیاورد. شیشه تقویت‌شده روی صفحه در برابر خراشیدگی مقاوم است، زیرا در زیر آن پنل شارژ خورشیدی وجود دارد. در حالتی که به نور کافی دسترسی داشته باشید، ساعت هوشمند جدید گارمین نیازی به شارژ از طریق برق ندارد. گاردمین مدعی است که پنل‌های خورشیدی Instinct 2X Solar تا 50 درصد انرژی بیشتری نسبت‌به پنل‌های خورشیدی ساعت Instinct 2 تولید می‌کنند.

ساعت جدید گارمین هرگز نیازی به شارژ نخواهد داشت

گارمین عملکرد GPS را در مدل جدید بهبود بخشیده است. همچنین، پشتیبانی از GNSS چند‌بانده را برای افزایش دقت، در کنار سنسور ارتفاع‌سنج بارومتریک جدید و قطب‌نمای 3محوره ارائه می‌دهد. این بدان معناست که مجبور نیستید همیشه ساعت را به صورت افقی نگه دارید تا به خوانش درست دست پیدا کنید. اگر در جایی گم شوید هم می‌توانید از ویژگی مسیریابی Tracback Garmin برای بازگشت به نقطه شروع کمک بگیرید.

Instinct 2X Solar تمام حرکات معمول مربوط به تناسب اندام و فعالیت، از جمله خواب، تنفس، و اکسیژن خون را ردیابی می‌کند. این محصول در این مورد درست مانند گارمین Forerunner 265 عمل می‌کند. این ساعت فعالیت‌های ورزشی مثل دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا را ردیابی می‌کند‌. علاوه بر این، ویژگی جدیدی به نام Obstacle Course اضافه شده است. موانع به صورت دستی به تمرین برای دور اول اضافه می‌شوند، سپس به طور خودکار برای هر دور بعدی شناسایی می‌شوند و جزئیات در داده‌های پایان دوره گنجانده می‌شود.

گفتنی است که Instinct 2X Solar مجهز به چراغ‌قوه LED داخلی با تنظیمات شدت و گزینه انتخاب نور قرمز یا سفید است. جالب اینجاست که این ساعت دارای یک حالت بارق است که با آهنگ دویدن شما مطابقت دارد و بین نورهای قرمز و سفید متناوب شده و باعث می‌شود که هنگام دویدن در شب به مراتب بیشتر دیده شوید. ساعت هوشمند به برنامه معمولی گارمین متصل می‌شود و از سیستم پرداخت Garmin Pay نیز پشتیبانی می‌کند.

گارمین علاوه بر مدل استاندارد این ساعت، نسخه Tactical Solar Instinct 2X را نیز معرفی کرده است. این نسخه، همانطور که از نام آن پیداست، فعالیت‌های تاکتیکی راردیابی می‌کند. این مدل از حالت Stealth نیز بهره می‌برد که اتصال را غیرفعال می‌کند و فقط داده‌های GPS را روی ساعت نشان می‌دهد و آن‌ها را ذخیره نمی‌کند. چراغ قوه LED این نسخه از نور سفید یا سبز برای ایجاد دید طبیعی در تاریکی استفاده می‌کند.

هر دو مدل Instinct 2X Solar و Instinct 2X Solar Tactical Edition هم‌اکنون برای خرید در دسترس هستند. مدل استاندارد 450 دلار قیمت دارد و نسخه تاکتیکال هم با قیمت 500 دلار عرضه می‌شود.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما