MacBook Air 15، مجهز به پردازشگر M2

اقتصاد ۱۰۰ - اگر خاطرتان باشد، مدتی است که شایعاتی در خصوص یک نسخه 15 اینچی از MacBook Air اپل می‌شنویم.

MacBook Air 15، مجهز به پردازشگر M2

به گزارش گروه دانش و فناوری،ابتدا قرار بود اپل این لپ تاپ جدید را در رویداد Spring خود معرفی کند، اما گویا معرفی این لپ تاپ زودتر از آن و طی رویداد WWDC 2023 اتفاق می‌افتد. به تازگی اخبار و اطلاعاتی در خصوص پردازشگر این لپ تاپ منتشر شده و گویا نسخه 15 اینچی MacBook Air قرار است به همان پردازشگر M2 مجهز بشود.

اخبار تازه از طرف Mark Gurman، تحلیلگر معتبر اپل در مجموعه «بلومبرگ» منتشر شده‌اند و اینطور که «مارک» گفته، اپل مک بوک ایر 15 اینچی را در تاریخ 5 ژوئن و طی رویداد WWDC 2023 رسماً معرفی می‌کند. این اطلاعات از اینجا منتشر شده که یک دستگاه از این لپ تاپ در حالی که به پردازشگر M2 مجهز بوده روی پنل توسعه‌دهندگان اپ استور مشاهده شده است.

پردازشگر M2 که در MacBook Air 15 استفاده می‌شود، پردازنده اصلی 8 هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی 10 هسته‌ای خواهد داشت. پیکربندی هسته‌های این پردازشگر درست شبیه نسخه فعلی پردازشگر M2 است که در مک بوک ایر 13.6 اینچی و نسل جدید آیپد پرو استفاده می‌شود. با این حساب، عملکرد پردازشی نسخه 15 اینچی مک بوک ایر به میزان قابل توجهی شبیه نسخه 13.6 اینچی آن خواهد بود و قرار نیست شاهد تغییر عجیب‌وغریبی در این خصوص باشیم.

در سوی دیگر، مدل پایه مک بوک ایر 15 اینچی نیز همانند نسخه 13.6 اینچی آن به 8 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. البته که شرکت اپل امکان سفارش نسخه‌هایی با رم بیشتر از این لپ تاپ را هم برای کاربران فراهم می‌کند. لپ تاپی که دقیقاً روی اپ استور دیده شده، یک دستگاه مک با نام «Mac 15,3» بوده و سیستم عامل آن نیز macOS 14 بوده است. شرکت اپل علاوه بر مک جدید، سیستم عامل macOS 14 را هم طی رویداد WWDC 2023 برای تست و توسعه در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد داد.

اینطور که گفته شده، طراحی کلی MacBook Air 15 قرار است شبیه MacBook Air 13.6 باشد و تفاوت میان این دو لپ تاپ، صرفاً به نمایشگر و باتری بزرگ‌تر در مدل 15 اینچی خلاصه می‌شود. البته که همه این اطلاعات غیررسمی هستند و برای مشخص شدن مشخصات رسمی این لپ تاپ، باید تا موعد رسمی معرفی آن صبر کنیم.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما