مشخصات فنی نمایشگر و باتری سری شیائومی پد ۶ تایید شد

اقتصاد ۱۰۰ -شیائومی امروز با انتشار تیزرهایی بخشی از مشخصات فنی تبلت‌های جدید خود را اعلام کرد.

مشخصات فنی نمایشگر و باتری سری شیائومی پد ۶ تایید شد

به گزارش گروه دانش وفناوری، همانطور که می‌دانیم، شیائومی قرار است در تاریخ ۱۸ آوریل مصادف با ۲۹ فروردین از نسل جدید تبلت‌های خود موسوم به سری شیائومی پد ۶ رونمایی کند. تا به امروز، گزارش‌ها و شایعات مختلفی درباره تبلت‌‌های غول فناوری چین در اختیار کاربران است که بخشی از مشخصات فنی آن‌ها را فاش ساخته‌اند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برند شیائومی نیز دست به کار شده است و با انتشار تیزرهایی جزئیات فنی مربوط به نمایشگر و باتری سری شیائومی پد ۶ را تایید کرده است. 

طبق اعلام رسمی، شیائومی پد ۶ و شیائومی پد ۶ پرو از نمایشگر با رزولوشن تصویر 2.8K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره خواهد برد. تراکم پیکسلی این دو تبلت نیز برابر با 309ppi خواهد بود. البته شیائومی اشاره‌ای به ابعاد نمایشگر سری شیائومی پد ۶ نکرده است ولی گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند که تبلت‌های جدید این برند چینی به نمایشگر امولد ۱۱ اینچی مجهز خواهند بود. 

شیائومی همچنین تایید کرده است که سری شیائومی پد ۶ از باتری حجیم دوسلولی ۸۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود که به لطف قابلیت حالت خواب عمیق (Deep Sleep) تا ۴۹ روز در حالت استندبای دوام می‌آورد. برای شارژ سریع باتری، سری شیائومی پد ۶ از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد که مدت زمان شارژ شدن دستگاه را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. انتظار می‌رود تبلت‌های جدید شیائومی از قابلیت شارژ بی‌سیم بی‌بهره باشند. 

در نهایت باید اشاره کرد شیائومی دیروز رسما اعلام کرد که شیائومی پد ۶ و شیائومی پد ۶ پرو به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸۷۰ و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره خواهند برد. لیست گواهی FCC نیز تایید کرد که نسخه استاندارد سری شیائومی پد ۶ در یک نسخه حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه رم ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما