70 مگابایت داده روی دیسک بازی Modern Warfare II همراه با 150 گیگ دانلود اجباری

این روزها دیگر همه با حجم‌های بسیار بالای بازی‌های ویدیویی آشنا هستیم و روز به روز به تعداد بازی‌هایی با حجمی بیش از 100 گیگ افزوده می‌شود.

70 مگابایت داده روی دیسک بازی Modern Warfare II همراه با 150 گیگ دانلود اجباری

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزار مگ،این روزها دیگر همه با حجم‌های بسیار بالای بازی‌های ویدیویی آشنا هستیم و روز به روز به تعداد بازی‌هایی با حجمی بیش از 100 گیگ افزوده می‌شود. با توجه به سابقه سری بازی‌های Call of Duty در چند سال اخیر کاملا مشخص بود که نسخه Modern Warfare II 2022 با حجم بسیار بالایی عرضه خواهد شد. اما شاید کسانی که به هر صورت قصد خرید دیسک بازی Modern Warfare II را برای کنسول خود داشتند چندان به آن اهمیتی نمی‌دانند. ولی حالا مشخص شده حتی با وجود تهیه دیسک بازی، باز هم مجبور به دانلود بیش از 150 گیگابایت داده خواهیم بود!

مرحله جدیدی برای عرضه‌های خرده‌فروشی در پلتفرم کنسول

یک حساب توییتر که فهرستی از محتویات روی دیسک بازی‌ها را منتشر می‌کند، حالا بیان کرده که دیسک پلی‌استیشن 5 برای Call of Duty: Modern Warfare II فقط 70 مگابایت داده در دل خود دارد. بدتر از همه اینکه، بازی – که این هفته عرضه خواهد شد – نیاز به دانلود 150 گیگابایت داده دارد و به احتمال فراوان برای کنسول Xbox نیز به همین شکل خواهد بود.

دانلود کل بازی با وجود تهیه نسخه فیزیکی

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که اغلب کاربران از نیاز به دانلود وصله‌های بزرگ در روز اول شکایت دارند که مانع لذت بردن از یک بازی جدید به محض قرار دادن دیسک در کنسول می‌شود. اما این بار Modern Warfare II همه چیز را یک قدم جلوتر خواهد برد و مشتریان را ملزم می‌کند که کل بازی را حتی اگر نسخه فیزیکی آن را خریداری کرده‌اند، دانلود کنند، آن هم نه تنها به اندازه چند گیگ وصله الحاقی بلکه به اندازه تمام حجم بازی. نسخه قبلی بازی – Call of Duty: Modern Warfare 2019 – نیز از حجم دانلود بالا و مشکلات خود در ذخیره سازی رنج می‌برد.

این روزها، بسیاری از عناوین بزرگ نیاز به دانلودهایی با حجم قابل توجهی دارند آن هم در حالی که ناشران بازی‌ها، توزیع دیجیتال را به دیسک‌های خرده فروشی ترجیح می‌دهند. علیرغم گسترش اینترنت پرسرعت، این روند همچنان برای بسیاری از کاربران با اتصالات کند (مخصوصا برای کاربران عزیز ایرانی) یا محدودیت داده‌ها مشکل ساز است. بنابراین بسیاری از گیمرها ممکن است نتوانند Modern Warfare II را در روز اول بازی کنند و گاها روند دانلود ممکن است تا چند روز طول بکشد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما