سامسونگ گلکسی تب اس ۹ پلاس در گیک‌بنچ ثبت شد

اقتصاد ۱۰۰ - تبلت پرچمدار سامسونگ موفق به کسب امتیازهای بالایی در آزمون‌های فنی بنچمارک گیک‌بنچ شده است.

سامسونگ گلکسی تب اس ۹ پلاس در گیک‌بنچ ثبت شد

به گزارش گروه دانش و فناوری ،همانطور که می‌دانیم، نسل جدید تبلت‌های پرچمدار سامسونگ موسوم به سری گلکسی تب اس ۹ در نیمه دوم سال جاری میلادی و همراه با گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ معرفی خواهد شد. سری گلکسی تب اس ۹ شامل سه مدل گلکسی تب اس ۹، گلکسی تب اس ۹ پلاس و گلکسی تب اس ۹ الترا خواهد بود. البته انتظار می‌رود نسخه مقرون به صرفه این سری تبلت پرچمدار یعنی گلکسی تب اس ۹ FE نیز معرفی شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تبلت گلکسی تب اس ۹ پلاس امروز در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد و بخشی از مشخصات فنی آن نیز فاش شد. 

تبلت موردانتظار سامسونگ با شناسه مدل SM-X818U که مربوط به نسخه بازار آمریکای شمالی آن می‌شود در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده است. طبق لیست این بنچمارک، گلکسی تب اس ۹ پلاس از پردازنده هشت هسته‌ای با کانفیگ هسته‌های ۴+۳+۱ برخوردار است. به علاوه، اسم رمز سخت‌افزار این تبلت نیز Kamala‌ است که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو اشاره می‌‌کند. با توجه به سرعت کلاک حداکثری این تراشه، لیست گیک‌بنچ تایید می‌کند که گلکسی تب اس ۹ پلاس به نسخه اختصاصی تراشه پرچمدار کوالکام موسوم به Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy مجهز خواهد بود. 

نسخه‌ای که از گلکسی تب اس ۹ پلاس در گیک‌بنچ ثبت شده است از حافظه رم ۱۲ گیگابایتی بهره می‌برد. البته انتظار می‌رود این تبلت قدرتمند در کانفیگ‌های حافظه رم و حافظه داخلی بیشتری روانه بازار شود. گلکسی تب اس ۹ پلاس در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیاز‌های قابل توجه ۲۰۶۳ و ۵۵۳۲ شده است که خبر از قدرت پردازشی بالای این تبلت می‌دهد. از دیگر مشخصات فنی تایید شده گلکسی تب اس ۹ پلاس می‌توان اندروید ۱۳ را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که در گزارشی مشابه، قلم هوشمند اس پن سری گلکسی تب اس ۹ نیز گواهی FCC را دریافت کرده است. به علاوه، رندرهای گلکسی تب اس ۹ پلاس نیز نشان می‌دهند که این تبلت ۱۲٫۴ اینچی با زبان طراحی مشابه نسل قبلی عرضه خواهد شد. البته به مانند دیگر محصولات سال ۲۰۲۳ سامسونگ، جزیره دوربین این تبلت نیز حذف خواهد شد و لنزهای دوربین مستقیما در بدنه قرار خواهند گرفت. 

انتهای پیام

 

 
منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما